15 november 2017 beoordeeld

Ik kom er al enkele jaren en kom steeds tot de vaststelling dat dit een zeer goed hotel is voor een zeer correcte prijs. Er zijn enkele kleine minpuntjes, maar dit gaat dan om details (er wordt bvb niet dagelijks gestofzuigd in de kamer; er wordt niet altijd gecheckt of er nog voldoende tissues zijn,...), maar deze wegen niet op tegen het algemeen comfort en de algemeen geboden service tegenover een betaalbare prijs.
De kamers zijn zeer aangenaam ingericht en voorzien van alle hedendaagse voorzieningen: espresso-apparaat, minibar (beperkt gevuld, maar inbegrepen!), leeslampjes, comfortabele badkamer (dubbele lavabo zou aangenamer zijn),... Sommige kamers hebben een aangename zithoek en zelfs een ruime dressing.

Er is een mooie wellness (wel wat druk op sommige dagen), maar alles werkt steeds behoorlijk, en de ruimtes zijn proper en verzorgd. De behandelingen (massages, ...) zijn professioneel (wel ruim vooraf te reserveren!).
Het hotel is rustig gelegen aan de rand van het dorp (geen hinder van verkeer) en met onmiddellijke toegang tot de groene omgeving (om bvb te wandelen).
Maaltijden zijn afwisselend in buffetvorm of met bediening aan tafel: steeds een correct aanbod en lekkere keuken.
Er is een gezellige bar waar je steeds terecht kan voor een aperitief of 's middags voor koffie met gebak.

Niettegenstaande er meer dan 100 kamers zijn, word je als gast steeds persoonlijk benaderd: ALLE medewerkers zijn vriendelijk en bereid tot helpen; alles wordt in het werk gesteld opdat de gast er zicht zou thuisvoelen! Dank daarvoor aan het ganse team.
We komen hier graag terug !

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
25 september 2016 beoordeeld

Een zeer mooi hotel en heel rustig gelegen. De kamers zijn ruim en mooi ingericht De omgeving is mooi groen. De keuken is uitstekend en uitgebreid. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel met wellness, uitstekende service, goed eten en prima bedden. Het hotel ligt aan de golfbaan, reden dat wij daar waren. Ik vond de golfbaan wat tegenvallen. De holes liggen wat dicht op elkaar, waardoor het wat gekunsteld aanvoelt en de baan was best nat. Greens prima kwaliteit, de fairways waren wat minder.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel, prima kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk eten en mooie rustige ligging naast de golfbaan. Mooie verzorgde wellness en spa voor massage etc. Midden in het Nahetal wijngebied. Absolute aanrader.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
25 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Stromberg ligt op een heuvel aan de golfbaan net buiten het dorp. Het is een wat groter hotel waardoor je je minder speciaal voelt. Je kunt je wel anoniemer voortbewegen als je daarvan houdt.
De kamers zijn netjes en worden goed onderhouden. We hadden een standaard kamer en die was, naar onze maatstaven, niet bijster groot maar prima voor een paar nachten en wanneer je veel op pad gaat.
Het ontbijt is prima. Ruim voldoende keus voor een ieder en eieren worden op bestelling gemaakt. Wanneer je half pension hebt wisselt het diner tussen twee restaurantruimtes. Boven wordt er uitgeserveerd en beneden is het in buffetvorm. Dat laatste vind ik voor deze prijsklasse hotel niet kunnen en zal ook niet meer mijn voorkeur hebben.
De wellness is zeer mooi en uitgebreid. Ook is er veel aandacht besteed aan de rustruimtes die met heerlijke hangstoelen zijn ingericht.

Verbleef: november 2015, reisde met een partner