Koen P

We hebben er van genoten

Beoordeling van Motorhotel Am Vulkanberg
5,0 van 5 bollen10 sep 2022 beoordeeld
Leuk adresje om te verblijven als je met de motor de omgeving wil verkennen . Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters , prachtige ligging , comfortabele kamers , lekker ontbijt en de motors staan beschut in hun schuur . Zeker voor herhaling vatbaar
Datum van verblijf: augustus 2022
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Heidsmühle.
      0.4 km van Motorhotel Am Vulkanberg
      • eDreams
      0.9 km van Motorhotel Am Vulkanberg
      Gratis parkeren
      Gemütlicher Frühstücksraum mit leckerem Buffet.
      Go to your Happy Price
      5.2 km van Motorhotel Am Vulkanberg
      6.9 km van Motorhotel Am Vulkanberg
      Meer hotels in Manderscheid bekijken
      Beoordeeld op 7 september 2020 via mobiele applicatie

Geweldig hotel, eten 4 sterren waardig. Mooie ligging uitzicht over het dal.
      Gezellige Nederlandse eigenaren.
      Mooie schuur voor de motoren
      Gastvrij. Goed vertoeven.
      Zeer geschikt voor motoren.
      Kamers goed, niet de nieuwste meer maar schoon. Bedden goed.

Datum van verblijf: augustus 2020
      Beoordeeld op 7 juli 2020

Begin juli zijn mijn vrouw en ik een lang weekend te gast geweest bij Marja en Wim. We reden vrijdag aan en konden de motoren in de garage kwijt. Na een warm welkom en - i.v.m. Corona wat huisregels - door Wim, werden we voorgegaan naar onze kamer. De kamer is ruim opgezet en erg schoon (van die prettige details als geen enkele haar in het doucheputje). Wij hadden een balkonnetje en mooi uitzicht. De motorpakken hang je aan de stevige haken en je helm kan op de kast. Helemaal goed! Op het terras - met prettige stoelen! - gezellig een biertje drinken en kletsen met de andere gasten. Het is er gezellig druk, maar niet TE druk! De sfeer die Marja en Wim neerzetten is heel prettig. Iedereen is welkom, geen 'gebral', gewoon gezellig. Om 19:00 / 19:30 is het eten. We waren na alle recensies erg benieuwd natuurlijk. Er is niets van gelogen, het eten is écht heel goed en wij zijn best kritisch :-). Elke avond een 3-gangen diner, heerlijk huisgemaakt en ruim voldoende (maar niet veel te veel, dus weinig verspilling!). Ontbijt was natuurlijk door Corona wat aangepast (buffet mag niet), maar Marja serveert met een lach achter het kapje de broodjes. Elke dag verschillende soorten broodjes (niet alleen maar witte, maar ook lekker bruin met een pitje) en dagelijks gevarieerde vleeswaren. De omgeving leent zich perfect voor een tochtje richting de Moezel, maar dat wist je natuurlijk al.

Datum van verblijf: juli 2020
      Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Dit pareltje van een motor hotel is gelegen in een prachtig natuurgebied van de Eifel. Waar het prachtige gebergte met zijn idem stuurbaantjes een geweldige plek zijn voor elke motorrijder. Na een zalig dagje op de motor wordt je met open armen ontvangen door een gedreven koppel die dit hotel reeds lang uitbaten.
      Top vakantie gehad!

Datum van verblijf: augustus 2019
      Beoordeeld op 30 augustus 2019

Heerlijk hotel, Marja & wim zijn echt gastvrouw & heer.
      Ontspannen gemoedelijke sfeer, lekker en goed eten!
      Het uitzicht is prachtig en de omgeving is super voor een stel verwende Ducatisten.
      Het is een heerlijk rustig plek, waar echt tot rust kom.

Kamertip: Heerlijk motorhotel
      Datum van verblijf: augustus 2019
      Beoordeeld op 18 mei 2019

Echt prima hotel om te overnachten onderweg met de motor.
      Motor kan veilig overdekt worden gestald. Zoals ze zelf aangeven op hun website "het hotel is huiselijk en sfeervol",
      Relaxed zitten op het terras met het mooiste uitzicht in het avond zonnetje. Leuke avond gehad met de mede motorrijders en gezamelijk gegeten.
      Geslapen in een goede schone kamer en in de ochtend een uitgebreid ontbijt gehad. Eigenaars Wim en Marja zijn bijzonder aardig.
      Ik weeet zeker dat ik hier nog eens terugkom.......

Datum van verblijf: mei 2019
      • Reistype: Reisde alleen