Leon1944
Meerssen, Nederland

voorjaarsvakantie

Beoordeling van Heidsmuhle
5,0 van 5 bollen24 jul 2019 beoordeeld
Prima hotel, gelegen in een dal aan de rand van Manderscheid.
Uitstekende keuken en gezellig restaurant.
Je kunt er goed wandelen in de omgeving.
Er zijn ook genoeg bezienswaardigheden in deze streek.
Datum van verblijf: mei 2019
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel Am Ceresplatz
    1.0 km van Heidsmuhle
      0.9 km van Heidsmuhle
      • eDreams
      1.3 km van Heidsmuhle
      Gratis parkeren
      Gemütlicher Frühstücksraum mit leckerem Buffet.
      Go to your Happy Price
      5.3 km van Heidsmuhle
      7.5 km van Heidsmuhle
      Meer hotels in Manderscheid bekijken
      Beoordeeld op 6 november 2018

Hele leuke, rustige locatie midden in het bos.
      Gezellig terras, waar we zelfs in oktober nog heerlijk buiten konden zitten.
      Gebak was prima.
      Bediening vriendelijk.
      Sanitair goed schoon.
      Goed uitgaanspunt voor wandelingen.

Datum van verblijf: oktober 2018
      Beoordeeld op 17 juni 2018

Mooi gelegen fammiliehotel, ideaal voor wandelaars als uitvalsbasis. Nette kamers en heel vriendelijke bediening. Heel lekkere maaltijden voor gunstige prijs. Zijn 3 sterren zeker waard. Verwacht echter niet teveel van de WiFi maar tenslotte kom je hiervoor niet naar hier. Soms veel passanten die hier komen eten maar voor de gasten is een afzonderlijke ruimte voorzien waar het rustig is. Hun forel is een aanrader. Een adresje om terug te gaan

Kamertip: Vraag uitzicht op tuin
      Datum van verblijf: juni 2018
      Beoordeeld op 28 april 2018

Deze voormalige watermolen heeft een mooie tuin met visvijvers en wat bruggetjes, een groot terras en ligt op het einde van een weg zodat er géén doorgaand verkeer is. De kamers zijn in orde en het eten is in orde. De locatie is het ideale vertrekpunt voor wandelingen in de regio.

Datum van verblijf: april 2018
      Beoordeeld op 11 oktober 2017

Verleden week verbleven we met onze wandelclub, 3 nachten in het hotel.
      de ligging is zeer mooi op het einde van een doodlopende straat in een zeer rustig dal.
      We werden ontvangen met een broodmaaltijd en konden daarna al een kleine wandeling naar het dorp maken. Na aankomst kregen we onze kamers toegewezen, zeer mooie vernieuwde kamer met zicht op de parking.
      Het hotel heeft ook een restaurant waar externe gasten komen eten en het zat altijd goed vol.
      Er is steeds een keuze uit het hoofdgerecht, lekker van smaak en typisch voor deze streek. s'Moregens een ontbijt, met ei en we konden ook steeds een piknick samenstellen voor we vertrokken naar de wandeling.
      In het restaurant zijn honden toegelaten, wat toch steeds wat opletten is, zeker nadat de opdienster in het been gebeten was. Onze dranken schreven we zelf op en op het einde kregen we de afrekening die zeer goed meeviel. Het restaurant staat bekend mwille van de forle uit de eigen vijvers. Echt genoten van dit verblijf en het eten.

Kamertip: De kamers aan de voorkant in het nieuwe gedeelte, zeker het bovenste verdiep, wel geen balkon, maar zeer ruim.
      Datum van verblijf: oktober 2017
      Beoordeeld op 9 augustus 2017

Wij waren daar met 4 koppels, mooie kamers, ontbijt was zoals te verwachten in deze streek, niets overdreven, maar van alles genoeg. Bediening zeer vriendelijk, en altijd klaar voor en babbel... Het eten was ook zeer lekker, deze hotel is wel gekend voor zijn forel gerechten, moet je zeker eens proeven als je er bent. Het enige puntje dat wij hebben, is dat het soms erg druk kan worden, er stoppen hier namelijk veel bussen op doorreis voor en hapje en een drankje. Prijs kwaliteit is bij deze erg goed, en voor de natuurliefhebbers en wandelaars is deze hotel en echte aanrader...

Datum van verblijf: augustus 2017