Beoordeeld op 20 augustus 2018

Het hotel bevind zich in een oud klooster met een rijke geschiedenis. De authenticiteit is zeer goed bewaard, alhoewel alle modern comfort aanwezig is. Het zwembad is niet groot maar perfect als verfrissing na een dagje stappen. Het restaurant is goed.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 31 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooi hotel op bijzondere plek. Gewoon mooie kamer. Niet al te groot. Keurige badkamer. Niets op aan te merken. We waren er eind augustus en het leek dood stil. We hadden gelezen dat er een 2 sterren restaurant in hetzelfde pand zat. Receptionist zei ook dat hij evt tafel voor ons kon reserveren. Maar we hebben dat hele restaurant niet kunnen vinden. Wel 2 grote ongezellige zeer formele zalen waar eettafels stonden. Maar zag er overdag absoluut niet aantrekkelijk uit. Het restaurant moet er wel zijn want het menu hing in de lift. Maar was ook niet erg omdat we in het overigens uitgestorven stadje heerlijk hebben gegeten. Mooie plek, mooi stadje, nette kamer, niets op aan te merken.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 27 juli 2015

Mooi en prachtig hotel in een oud klooster. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. De kamers zijn ruim en voorzien van alle comfort. De badkamer was super. Wij hadden minder geluk want 's avonds was er een trouwfeest en daarom er was geen plaats in het restaurant (dat we graag hadden geprobeerd omwille van zijn 2 Michelin sterren). We hebben wel genoten van het vuurwerk. In de buurt zijn een aantal goede restaurants en het dorpje zelf is mooi om door te wandelen.

Kamertip: vraag vooraf of er een trouwfeest zal plaatsvinden. Op het gelijkvloers hebben de kamers een terrasje.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 4 augustus 2014

Oud klooster. Ligt geweldig in leuke plaats. Ruime kamer met airco, wifi en goed sanitair en goed bed.goed restaurant en goed ontbijt. Goede service, prive parkeeren en leuk zwembadje. zorg wel dat je op tijd bent voor bedjes want die hebben ze niet al te veel

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 11 juni 2014

Prachtig hotel,sfeervol en in een heel leuk dorp
Personeel zeer vriendelijk, ontbijt prima
Het is een oud klooster , zeer comfortabel
Veel leuke restaurantjes vlakbij
Ontbijt personeel stond na 1 keer ontbijten al klaar met de cappuccino

Kamertip: Mooie ruime kamers met mooi uitzicht
Datum van verblijf: mei 2014