Beoordeeld op 3 oktober 2018

Geweldige agriturismo met een zeer persoonlijke ontvangst. Heerlijk gegeten, gekookt door eigenaresse en opgedient door eigenaar. Heerlijke wijn. Goed ontbijt. Mooie kamers, zeer goed verzorgd. Klein terras erbij. Mooie omgeving.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 11 september 2018

Wij hebben hier alleen een avond gegeten. We werden hartelijk ontvangen. Het eten was vers en zeer smaakvol. Het agriturismo ligt in een mooi gebied tussen het
Comomeer en het meer van Lugano. Met mooie uitzichten onderweg.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 28 juli 2016

Een heerlijk verblijf ! Mooie , schoone kamers . Je moet wel van de rust houden.
De eigenaar , Fabio , laat je gelijk thuis voelen en zijn vrouw bereidt heerlijk eten.
Het was onze eerste keer in een B&B maar het voelde gelijk goed. We kunnen het iedereen aanbevelen, vooral als tussenstop richting het zuiden.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 30 augustus 2015 via mobiele applicatie

Wat een rust, wat een beleving en heerlijk eten! We hebben het echt heerlijk gehad dat mijn zus in 2015 is teruggegaan. Echt een aanrader voor iedereen die houdt van rust, ruimte, gastvrijheid en heerlijk eten! Het personeel is erg aardig en het restaurantje is zeker een bezoek waard!

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 13 augustus 2015 via mobiele applicatie

Voor de eerste keer een aantal dagen verbleven bij een agioturismo, absoluut een schot in de roos!

Voor ons gelegen op een ideale plek en als perfecte uitvalbasis gediend voor een bezoek aan zowel het comomeer als het meer van Lugano. Het terras van Italie niet ver verwijderd een aanrader met prachtig uitzicht.

De kamers erg netjes en keurig. De eigenaren zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en aardig. Het ontbijt is zeer uitgebreid en in mijn ogen luxe met verse broodjes, verde yoghurt, eigengemaakte jam en noem maar op. Echte aanrader is het avondeten, een viergangen menu tegen zeer schappelijke prijs. Leuk om andere italiaanse gerechten te proeven dan de standaard pizza en pasta. De ruimte is knus en gastvrij en lekkere wijnen beschikbaar.

Door ons vroege vertrek het laatste ontbijt gemist en een heerlijke fles mee gekregen. Ik kan niet anders zeggen dan niets dan lof voor de wijze waarop dit georganiseerd en gerund wordt. Gastvrij, passievol en met hart voor de zaak! Echte aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2015