Dick O
Warns, Nederland

Eerste “ na de corona” gasten.

Beoordeling van Hotel zum Alten Brauhaus
4,0 van 5 bollen16 jun 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ontzettend lief en vriendelijk ontvangen door de eigenaren. De eerste Nederlandse gasten sinds lange tijd! Wij hadden een wandelarrangement voor drie nachten met heerlijk ontbijtje en perfect driegangenmenu door de eigenaar gekookt. Mooie tuin waar je heerlijk met een boek kan zitten of liggen lezen. Auto kun je voor de deur kwijt. Bedden zijn top, weinig meegemaakt in hotels en in combinatie met het stille dorpje slaap je hier zo lekker! Wandelroutes volop vanuit hotel of nabijgelegen Moezeldorpjes. Het hotel is niet modern maar tikje oubollig, schoon en alles werkt (lekkere douche en bad!)
Prijs kwaliteit in goede verhouding, aanbevelenswaardig!
Datum van verblijf: juni 2020
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Timeout Lodges - Luxus fur Zwei
    12.8 km van Hotel zum Alten Brauhaus
    22.0 km van Hotel zum Alten Brauhaus
    Meer hotels in Dudeldorf bekijken
    Beoordeeld op 25 november 2019

Wij logeerden 2 nachten in de ruime kamer nummer 21 op de 2e etage van het grote pand, gelegen aan de achterkant van het gebouw met uitzicht op de tuin.
    Kamer heeft een balkon waar men in warmere tijden vermoedelijk heerlijk kan zitten. In de avond en nachten was het in deze winterperiode heerlijk muisstil in het dorp. Voor ons een prettige ervaring.

Het ontbijt was prima verzorgd.
    We misten enkel thee/ koffiefaciliteit op de kamer.

Vanwege de voorbereidingen van het komende weekend (zaterdag 30 november en zondag 1 december) was het restaurant van het hotel gesloten. Dus aten wij ’s avonds elders in het dorp. Allemaal heel dicht bij het hotel en tevens een goede gelegenheid een mooie wandeling door het plaatsje te maken.

In de omgeving van Dudeldorf is het mooi fietsten en wandelen.

Kamertip: Drie kamers op 2e etage hebben balkon.
    Datum van verblijf: november 2019
    Beoordeeld op 16 augustus 2019

Verblijf in het hotel was ons wel bevallen, In Duitsland ontvangen worden in het Nederlands is wel een pluspunt !! Het was een heel oud pand die wel eens aan een opknapbeurt toe is maar het heeft wel zijn charmes, De behang is zeker ook eens aan vervanging toe, hier en daar we serieuze stofnetten te zien in de gangen,maar al bij al goed ontvangst en goed verblijf gehad.

Het ontbijt had wel iets beter gekund ,één van de mindere dat ik ooit gehad heb qua keuze, hetgeen er lag was wel in orde, maar een beetje afwisseling mocht wel, pistolet en een paar sneetje brood, de ene dag een mini croissant , de andere dag dag niet, nochtans zeker een 15-20 tal personen aanwezig, ook dat je om je fruit en drank moet aan een ander zijn tafel vond ik nogal ongemakkelijk . En nog een minpunt waar er niemand iets kan aan doen , hotel ligt naast een kerkje en die vonden het leuk om vanaf 7u een mini concertje te geven van +- 5 min, iedereen wakker natuurlijk.

Datum van verblijf: augustus 2019
    Beoordeeld op 21 mei 2019

Bij het binnen komen had ik een waw gevoel, een mooie gerenoveerde receptie.Dit is ook het enige die gerenoveerd was. Mij kamer(tje), een eenpersoonsbed waar ik zo kan uitvallen. Flatscreen hangt scheef en een hélé kleine badkamer. Maar het ergste, pffff wat was de kamer koud...de volgende dag had ik gevraagd om de verwarming aan te zetten. Bleek dat deze automatisch was uit geschakeld om dat de timer op zomer staat. Het was grrrr maar 10 graden buiten. Volgende dag is de verwarming aan gezet maar pas om 17h00. Bijhorend restaurantje heeft een kleine keuken en goedkoop maar ideaal om de honger te stillen.

Datum van verblijf: mei 2019
    • Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 26 juli 2018

De kamer Was mooi en ruim spijtig dat we niet inhet hotel konden eten maar er Was wel een goede reden de kok is ziek en we wensen hem veel beterschap .Verder is het een heel mooie lokatie . De eigenaares had wel voorzien dat we ergens anders konden eten op loop afstand en het was ook heel goed.

Kamertip: Kamers minder toegankelijk voor mindervalieden
    Datum van verblijf: juli 2018
    • Reistype: Reisde alleen
    Beoordeeld op 12 september 2017

Fijne overnachting op doorreis, in een historisch pand in een mooi kleine Duits stadje "wie aus dem Bilderbuch". Prettige ontvangst door hartelijke Nederlandse eigenaars. Marc zorgt voor een heerlijk menu, dat ik op het terras in de grote tuin heb mogen nuttigen. Lekker en in alle rust geslapen en na een goed ontbijt weer door, na het voldoen van een alleszins redelijke rekening. Ik kom nog eens terug met mijn gezin om de fraaie Eifel verder te verkennen.

Kamertip: Veel mogelijkheden, van eenpersoons tot familiekamer.
    Datum van verblijf: juli 2017
    • Reistype: Reisde alleen