“Een echt pareltje”
Beoordeling van Gustatif

Gustatif
Geclassificeerd als nr. 1 van 58 Restaurants in Schoten
11 september 2020 beoordeeld

Héérlijke gerechten, die je elke keer weer verrassen! En wat een top bediening! Hét recept voor een fantastische avond. Wij komen zeker nog terug!

Datum van bezoek: september 2020

10 juli 2020 beoordeeld

Een aanrader! Het waren "smaakbommen" op het bord, een hele vriendelijk bediening. We hebben ervan genoten!

Datum van bezoek: juli 2020
2 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellige avond gehad bij Gustatif. Het eten was super lekker en verzorgd met hoogwaardige ingrediënten. De service was ook top, vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2020
13 februari 2020 beoordeeld

Mooi verzorgde gerechten en aangename bediening. Een fijne avond beleefd.
Een echter aanrader als je iets te vieren hebt.

Datum van bezoek: januari 2020
10 januari 2020 beoordeeld

Lekker eten, uitstekende bediening , spijtig dat de 6 gangen menu blijkbaar 2 desserts waren (wisten we niet), we opteren eerder voor 2 of 3 voorgerechten , ipv een tweede dessert konden we koffie kiezen doch is niet logisch... waren er op een weekavond dus eerder rustig dus kunnen niet bevestigen dat een service complet dezelfde kwaliteit kan bieden. Aanrader hoor !

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Gustatif bekeken, bekeken ook

Gravenwezel, Antwerpen

In Gustatif geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.