“Diner met 5 personen, a la carte.”
Beoordeling van Manifesto

Manifesto
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Dessert in Schoten
Keukens: Italiaans
13 april 2019 beoordeeld

Typisch Italiaans restaurant,rustig,
Mooie inrichting, professionele bedieni g
Typische Siciliaanse gerechten.
Een "beter" Italiaanse restaurant.
Een aanrader

Datum van bezoek: april 2019

19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zalige visgerechten gaande van gamberoni fresca, tot een suppa di pesce en Sicilaanse caponata.
Ook de kids die niet alles lusten, vinden hier hun gading: ovenverse pizza’s met allerlei toppings.
Afsluiten met limoncello of een goede grappa.
Supervriendelijke uitbaters en dito personeel, wij zijn fan en kijken al uit naar onze volgende dinner date wirh friends.
Sylvie, Danny, Eline, Gerda, Carmelo, Laura en Stefania

Datum van bezoek: maart 2019
5 januari 2019 beoordeeld

Voor 60e verjaardag van echtgenoot (verjaart op oudejaarsavond) reservatie gemaakt in Manifesto. Zaterdagnamiddag telefoontje gekregen dat omwille van onvoldoende reservaties Manifesto op maandag 31.12.18 niet zou open gaan. Op mijn e-mail via de website over deze heel late beslissing, heb ik tot op heden nog geen reactie ontvangen. Heel deze situatie getuigt van zeer weinig respect.

Datum van bezoek: december 2018
15 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gemakkelijk 14 jaar geleden dat we hier geweest waren, toen toch lekker gegeten. Gisteren hadden we zin in een goede pizza, soberste en slechtste pizza ooit! Wat een carpaccio met rucola e.a moest zijn, was een hele droge taaie koek héél mager (belegd) met kaas en amper vlees, geen rucola. Echtgenoot had een met tonijn besteld, die moest je echt gaan zoeken, als er 10 gr. op lag zal het veel geweest zijn. Kregen wel eerst een amuse, maar wat we gegeten hebben (?), mijn innerlijke heeft vannacht in ieder geval vreselijk geprotesteerd. WAAR WE NIETS OP KUNNEN AANMERKEN IS DE VRIENDELIJKHEID!!! Allen heel vriendelijk, en het meisje dat onze borden kwam halen zag natuurlijk nog veel liggen en stelde toch de vraag. Ze had ook de verwachte confrontatie kunnen ontwijken door niets te vragen. Zeggen wat we er eerlijk van vonden is niet leuk, maar ze kwam onmiddellijk tegemoet met dessert. We namen dat niet aan omdat het ons daarom niet te doen was/is. Bestelden nog een glaasje wijn, deze hebben ze NIET aangerekend. Misschien zijn de andere gerechten wel lekker?! Ondanks de vriendelijkheid voor ons geen MANIFESTO meer omdat (wij) het er ook behoorlijk luidruchtig vonden en door het felle licht een refter gevoel. Deden zeker wel de moeite om het licht te dimmen, maar dan ging het knipperen. Jammer van de keuken!

Datum van bezoek: december 2018
19 november 2018 beoordeeld

Dit is de Italiaanse keuken.
Lekker en ongecompliceerd.
De sfeer is gezellig en zonder teveel poespas.
Vriendelijke bediening en lekker eten in een gezellig kader.
Kortom alles voor een geslaagde avond

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Manifesto bekeken, bekeken ook

In Manifesto geweest? Deel je ervaringen!