“Een ontdekking”

Keukens: Belgisch, Italiaans, Vis en zeevruchten, Grill
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
7 augustus 2019 beoordeeld

Heel lekker en vers ! Lekkere pasta met een persoonlijke touch ! Zeer vriendelijke bediening. We komen zeker terug.

6 augustus 2019 beoordeeld

Het eten is super en eerlijk, genieten gewoon
Elke aanpassing is bepreekbaar
De winnende zijn betaalbaar

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fantastisch restaurant dat gerund wordt door een gepassioneerd team.
Altijd lekker, voortreffelijke service en top kwaliteit

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

tof restaurant dat gerund wordt door een leuke, sociale en gezellige familie. Altijd in voor een vlotte begroeting of babbel.
Gezellig interieur en terras, je voelt je hier direct thuis door de familiale sfeer die hier hangt.
Genoeg parkeer mogelijkheid aan het restaurant.
De gerechten neigen sterk naar de Italiaanse kant maar ook andere gerechten kan je hier vinden, telkens met een eigen twist.
Grote kaart, veel keuze, alles in ons gezelschap was mooi gepresenteerd en super goed! Goede wijnkaart. Bediening is vlot en vriendelijk.
Echt een top adres! Niet al te veel poespas, gewoon lekker gezellig en goed eten.
Wij komen zeker nog terug!

Datum van bezoek: augustus 2019
27 juli 2019 beoordeeld

Eten heeft gesmaakt, bediening kon jammer genoeg beter. Graag saus vervangen wanneer er een vlieg inzit i.p.v. ze er gewoon uit te halen...

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Mosselino bekeken, bekeken ook

In Mosselino geweest? Deel je ervaringen!