“Heerlijk gegeten op een leuke locatie met vriendelijk personeel.”
Beoordeling van Mosselino

Mosselino
Geclassificeerd als nr. 2 van 56 Restaurants in Schoten
Keukens: Belgisch, Italiaans, Vis en zeevruchten, Grill
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
14 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdag avond kwam ik als eerste klant samen met mijn vriendin binnen (voor de eerste keer) in restaurant de Mosselino. Ik wet heel hartelijk en huiselijk ontvangen. Je voelt direct dat je in een familiebedrijf binnen stapt. Ik koos als hoofdgerecht de pasta met truffel en carpaccio. Ik was een beetje bang dat ik niet genoeg (truffel/vlees) zou krijgen, maar dat was niet nodig. De truffel smaakte echt goed door en de pasta was alles behalve smaakloos. Perfecte portie op een mooi gepresenteerd bord. Hetzelfde gelde voor mijn vriendin haar gerecht (pasta met tonijn). Het eten was er overigens binnen 20 minuten!
Super vriendelijk én geïnteresseerd personeel.
Kortom, een hele fijne ervaring en een aanrader voor iedereen! (PS: leuke en gezellige locatie!)

Datum van bezoek: december 2018

13 december 2018 beoordeeld

Wij zijn daar voor de 3de keer geweest en de eerste en tweede keer was het goed, niet meer en niet minder. Maar de 3de keer viel serieus tegen. Voorgerecht hoofdschotel dessert kwamen zo snel na elkaar, dat ik dacht ze willen ons hier zo snel mogelijk buiten. Op een uur en een paar minuten stonden we terug buiten. De zalm van het hoofdgerecht was in het midden nog een stuk rauw, toen dit gemeld werd aan de dochter van de zaak, zegde ze als reactie met een zuur gezicht...OK zal het doorgeven. Mijn dessert was niet wat ik gevraagd had, had geen zin meer om dit te melden, de avond was toch al niet meer zo leuk. Ook mijn entrecote had niet meer de zelfde kwaliteit als de vorige keren. Kwaliteit koffie...nul. Het overige personeel was wel heel vriendelijk. Zie ons echter daar niet meer terug komen.

Datum van bezoek: december 2018
5 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Entrecote gegeten met gemengd slaatje en geproefd van de zalm filet. Scampies als voorgerecht waren heerlijk maar pover.
Smaken waren en structuur waren om van achter over te vallen. Zeer lekker en alleen daarvoor zou ik al terug komen. Slaatje mag meer zijn vind ik.
Bediening was zenuwachtig, het was ook een drukke avond.
Ondanks die bediening stonden er olijven op tafel bij de aankomst en werd het broodmandje bijgevuld vanaf het leeg was.

Wat me stoort: wanneer mensen toekomen, vertrekken en gaan roken gaat de deur open. Als je dan een tafel bij de deur hebt zit je tijdens de maaltijd in de tocht.

2 november 2018 beoordeeld

Mosselino is in de zomer allicht een geslaagde pleisterplaats voor groepen wielertoeristen, type petjes en pinten. Maar als restaurant is het zeer simpel. Pullover-en-jeansbroek bediening, liftmuziekske op de achtergrond, eten in de veranda aan de blanke tafel. Een stukje brood op tafel om de wachttijd te verkorten krijg je niet, een tafelkleed evenmin want er zijn zelfs geen papieren onderleggers.
De kok kent zijn vak maar de porties zijn te klein. De frieten bij onze mosselen werden opgediend in een soort maxi-vingerhoed. Met 1 potje mayonaise voor 3 personen. Zo'n citroendoekje om achteraf de vingers te reinigen kregen we ook niet.
Daar is allemaal niets mis mee als de tarieven van het edelfrituur-niveau zijn. Maar die liggen helaas een pak hoger.

1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al bijna twee jaar na de sport. Hongerig en dorstig. De bediening is vlot en het eten is heerlijk. De kok is jong maar dat zou je aan haar ervaring niet zeggen. Voortreffelijke kwaliteit ! Gewoon zo door gaan!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Mosselino bekeken, bekeken ook

Schoten, Antwerpen

In Mosselino geweest? Deel je ervaringen!