“Had beter verwacht.”

Keukens: Belgisch, Italiaans, Vis en zeevruchten, Grill
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
13 december 2018 beoordeeld

Wij zijn daar voor de 3de keer geweest en de eerste en tweede keer was het goed, niet meer en niet minder. Maar de 3de keer viel serieus tegen. Voorgerecht hoofdschotel dessert kwamen zo snel na elkaar, dat ik dacht ze willen ons hier zo snel mogelijk buiten. Op een uur en een paar minuten stonden we terug buiten. De zalm van het hoofdgerecht was in het midden nog een stuk rauw, toen dit gemeld werd aan de dochter van de zaak, zegde ze als reactie met een zuur gezicht...OK zal het doorgeven. Mijn dessert was niet wat ik gevraagd had, had geen zin meer om dit te melden, de avond was toch al niet meer zo leuk. Ook mijn entrecote had niet meer de zelfde kwaliteit als de vorige keren. Kwaliteit koffie...nul. Het overige personeel was wel heel vriendelijk. Zie ons echter daar niet meer terug komen.

Datum van bezoek: december 2018

5 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Entrecote gegeten met gemengd slaatje en geproefd van de zalm filet. Scampies als voorgerecht waren heerlijk maar pover.
Smaken waren en structuur waren om van achter over te vallen. Zeer lekker en alleen daarvoor zou ik al terug komen. Slaatje mag meer zijn vind ik.
Bediening was zenuwachtig, het was ook een drukke avond.
Ondanks die bediening stonden er olijven op tafel bij de aankomst en werd het broodmandje bijgevuld vanaf het leeg was.

Wat me stoort: wanneer mensen toekomen, vertrekken en gaan roken gaat de deur open. Als je dan een tafel bij de deur hebt zit je tijdens de maaltijd in de tocht.

2 november 2018 beoordeeld

Mosselino is in de zomer allicht een geslaagde pleisterplaats voor groepen wielertoeristen, type petjes en pinten. Maar als restaurant is het zeer simpel. Pullover-en-jeansbroek bediening, liftmuziekske op de achtergrond, eten in de veranda aan de blanke tafel. Een stukje brood op tafel om de wachttijd te verkorten krijg je niet, een tafelkleed evenmin want er zijn zelfs geen papieren onderleggers.
De kok kent zijn vak maar de porties zijn te klein. De frieten bij onze mosselen werden opgediend in een soort maxi-vingerhoed. Met 1 potje mayonaise voor 3 personen. Zo'n citroendoekje om achteraf de vingers te reinigen kregen we ook niet.
Daar is allemaal niets mis mee als de tarieven van het edelfrituur-niveau zijn. Maar die liggen helaas een pak hoger.

1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al bijna twee jaar na de sport. Hongerig en dorstig. De bediening is vlot en het eten is heerlijk. De kok is jong maar dat zou je aan haar ervaring niet zeggen. Voortreffelijke kwaliteit ! Gewoon zo door gaan!

29 oktober 2018 beoordeeld

gisteren gaan lunchen met 3 personen,voorgerecht garnaal/kaaskroket ,bruschetta tomaat en mosselkroketten waren ok.hoofdgerechten mosselen,een filet pur en iemand nam de kwartel.dat is dus zeker NIET geschikt voor een grote eter,is inderdaad maar 1 kwarteltje (20,50€) ,beter iets meer vragen en op zijn minst 2 kwarteltjes geven,de mosselen waren ok en mijn steak redelijk,jammer dat er geen béarnaise wordt geserveerd.dus al bij al was het ok,maar niet meer of minder,voor 160€ met 3 personen heb ik al veel beter gegeten.
de cava was heel lekker,de witte huiswijn was echt niet te drinken.Dan was het plan om nog een dessertje met koffie te nemen, maar de muziek was afgezet en enkele lichten waren uitgezet,waardoor ik aan de kelner vroeg of ze misschien gingen sluiten.hij zei heel vriendelijk,inderdaad wij sluiten ,maar je kan absoluut nog een dessertje krijgen,ja sorry ,of je blijft open of niet,en zet dit dan op uw site,zondag staat vermeld als doorlopend open van 12 tot 22h.dus teleurstellend!I Er zijn restaurants genoeg,dus voor de prijs wat we betaalden ga ik volgende keer naar een ander restaurant.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Mosselino bekeken, bekeken ook

Schoten, Antwerpen

In Mosselino geweest? Deel je ervaringen!