“Zijn geld niet waard”

Keukens: Belgisch, Italiaans, Vis en zeevruchten, Grill
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
2 november 2018 beoordeeld

Mosselino is in de zomer allicht een geslaagde pleisterplaats voor groepen wielertoeristen, type petjes en pinten. Maar als restaurant is het zeer simpel. Pullover-en-jeansbroek bediening, liftmuziekske op de achtergrond, eten in de veranda aan de blanke tafel. Een stukje brood op tafel om de wachttijd te verkorten krijg je niet, een tafelkleed evenmin want er zijn zelfs geen papieren onderleggers.
De kok kent zijn vak maar de porties zijn te klein. De frieten bij onze mosselen werden opgediend in een soort maxi-vingerhoed. Met 1 potje mayonaise voor 3 personen. Zo'n citroendoekje om achteraf de vingers te reinigen kregen we ook niet.
Daar is allemaal niets mis mee als de tarieven van het edelfrituur-niveau zijn. Maar die liggen helaas een pak hoger.

Datum van bezoek: november 2018

1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al bijna twee jaar na de sport. Hongerig en dorstig. De bediening is vlot en het eten is heerlijk. De kok is jong maar dat zou je aan haar ervaring niet zeggen. Voortreffelijke kwaliteit ! Gewoon zo door gaan!

Datum van bezoek: november 2018
29 oktober 2018 beoordeeld

gisteren gaan lunchen met 3 personen,voorgerecht garnaal/kaaskroket ,bruschetta tomaat en mosselkroketten waren ok.hoofdgerechten mosselen,een filet pur en iemand nam de kwartel.dat is dus zeker NIET geschikt voor een grote eter,is inderdaad maar 1 kwarteltje (20,50€) ,beter iets meer vragen en op zijn minst 2 kwarteltjes geven,de mosselen waren ok en mijn steak redelijk,jammer dat er geen béarnaise wordt geserveerd.dus al bij al was het ok,maar niet meer of minder,voor 160€ met 3 personen heb ik al veel beter gegeten.
de cava was heel lekker,de witte huiswijn was echt niet te drinken.Dan was het plan om nog een dessertje met koffie te nemen, maar de muziek was afgezet en enkele lichten waren uitgezet,waardoor ik aan de kelner vroeg of ze misschien gingen sluiten.hij zei heel vriendelijk,inderdaad wij sluiten ,maar je kan absoluut nog een dessertje krijgen,ja sorry ,of je blijft open of niet,en zet dit dan op uw site,zondag staat vermeld als doorlopend open van 12 tot 22h.dus teleurstellend!I Er zijn restaurants genoeg,dus voor de prijs wat we betaalden ga ik volgende keer naar een ander restaurant.

29 oktober 2018 beoordeeld

Mosselino, wij waren aanwezig vandaag met 2 volwassenen en 2 kinderen. Jullie vragen zelf om het gerecht van de kinderen met het voorgerecht te brengen. Uiteindelijk komt het eerste kindergerecht aan wanneer wij ons voorgerecht al ophebben en het tweede kindergerecht wanneer het eerste kindergerecht bijna op is. Mijn hoofdgerecht, hoewel heel erg lekker, was qua hoeveelheid absoluut zijn prijs niet waard. Van de drie personen die aan onze tafel geweest zijn, was er 1 iemand die vandaag absoluut tegen haar zin aan het werken was en zelfs een zucht niet kon onderdrukken toen we vroegen naar een dessertkaart. Ook de rekening moesten we laten aanpassen omdat er dranken aangerekend waren die we niet geconsumeerd hadden. Conlusie: hoewel lekker, absoluut niet het geld waard dat we er aan gespendeerd hebben

21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na vergadering hier gaan eten,
Zeer goede en vlotte bediening en zeer vriendelijke garçons. Voorgerechten allemaal zeer lekker en mooi gepresenteerd. De hoofdgerechten waren om vingers en duimen af te lekken zo lekker was het. Nadien nog dessertje of koffietje waar ook niks op aan te merken was. Zaak is wel iets hogere prijsklasse maar de moeite waard.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Mosselino bekeken, bekeken ook

Schoten, Antwerpen

In Mosselino geweest? Deel je ervaringen!