“De verwachtingen niet ingelost”
Beoordeling van Mosselino

Mosselino
Geclassificeerd als nr. 2 van 56 Restaurants in Schoten
Keukens: Belgisch, Italiaans, Vis en zeevruchten, Grill
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
29 oktober 2018 beoordeeld

Mosselino, wij waren aanwezig vandaag met 2 volwassenen en 2 kinderen. Jullie vragen zelf om het gerecht van de kinderen met het voorgerecht te brengen. Uiteindelijk komt het eerste kindergerecht aan wanneer wij ons voorgerecht al ophebben en het tweede kindergerecht wanneer het eerste kindergerecht bijna op is. Mijn hoofdgerecht, hoewel heel erg lekker, was qua hoeveelheid absoluut zijn prijs niet waard. Van de drie personen die aan onze tafel geweest zijn, was er 1 iemand die vandaag absoluut tegen haar zin aan het werken was en zelfs een zucht niet kon onderdrukken toen we vroegen naar een dessertkaart. Ook de rekening moesten we laten aanpassen omdat er dranken aangerekend waren die we niet geconsumeerd hadden. Conlusie: hoewel lekker, absoluut niet het geld waard dat we er aan gespendeerd hebben

21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na vergadering hier gaan eten,
Zeer goede en vlotte bediening en zeer vriendelijke garçons. Voorgerechten allemaal zeer lekker en mooi gepresenteerd. De hoofdgerechten waren om vingers en duimen af te lekken zo lekker was het. Nadien nog dessertje of koffietje waar ook niks op aan te merken was. Zaak is wel iets hogere prijsklasse maar de moeite waard.

20 oktober 2018 beoordeeld

Vooraf had men voor onze groep (20 pers.) enkele voor-, hoofd- en dessertgerechten voorgesteld, dit hadden we enkele dagen vooraf doorgegeven.
Ondanks de drukte werd alles goed verzorgd en gelijktijdig opgediend!
Alle keuzes werden zeer gesmaakt, de wijnen waren zeker geschikt bij de gerechten.
Natafelen werd zeker getolereerd, de rekening was correct.

Datum van bezoek: november 2017
5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op woensdag ben ik hier met enkele zakenpartners terecht gekomen op verzoek van een collega. Ik nam de gegrilde calamari: OVERHEERLIJK!! Ik heb ook geproefd van een gegrilde mossel van mijn gezelschap en dat is zeker ook om aan te raden. Als hoofdgerecht nam ik de ossobuco. Ik heb nog nooit zo een goede Ossobuco gegeten echt WAUW! De pasta pomodoro van mijn gezelschap was ook een groot succes de borden waren 1 voor 1 uitgelikt! De bediening is ook super en huiselijk. Geen stijve harken die informeel over komen. Kortom een aanrader!

3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Salade met scampi besteld, scampi waren rauw. Opmerking gemaakt tegen de garcon,bord verdween terug de keuken in en toen het terug kwam waren de scampi nog steeds rauw. Eerste en laatste keer dat wij hier gegeten hebben

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Mosselino bekeken, bekeken ook

Schoten, Antwerpen

In Mosselino geweest? Deel je ervaringen!