“Etentje met fietsvrienden”

Keukens: Belgisch, Italiaans, Vis en zeevruchten, Grill
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
20 oktober 2018 beoordeeld

Vooraf had men voor onze groep (20 pers.) enkele voor-, hoofd- en dessertgerechten voorgesteld, dit hadden we enkele dagen vooraf doorgegeven.
Ondanks de drukte werd alles goed verzorgd en gelijktijdig opgediend!
Alle keuzes werden zeer gesmaakt, de wijnen waren zeker geschikt bij de gerechten.
Natafelen werd zeker getolereerd, de rekening was correct.

Datum van bezoek: november 2017

5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op woensdag ben ik hier met enkele zakenpartners terecht gekomen op verzoek van een collega. Ik nam de gegrilde calamari: OVERHEERLIJK!! Ik heb ook geproefd van een gegrilde mossel van mijn gezelschap en dat is zeker ook om aan te raden. Als hoofdgerecht nam ik de ossobuco. Ik heb nog nooit zo een goede Ossobuco gegeten echt WAUW! De pasta pomodoro van mijn gezelschap was ook een groot succes de borden waren 1 voor 1 uitgelikt! De bediening is ook super en huiselijk. Geen stijve harken die informeel over komen. Kortom een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Salade met scampi besteld, scampi waren rauw. Opmerking gemaakt tegen de garcon,bord verdween terug de keuken in en toen het terug kwam waren de scampi nog steeds rauw. Eerste en laatste keer dat wij hier gegeten hebben

Datum van bezoek: september 2018
28 augustus 2018 beoordeeld

De pasta's waren heerlijk en de rode Franse huiswijn was zijn prijs meer dan waard. De bediening was eenvoudig maar kon wat attentvoller zijn. Aangenaam buitenterras en ruime parking.

Datum van bezoek: augustus 2018
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier geweest de avond dat de Belgen tegen Brazilië speelden. Het was heel rustig op het terras, en het was in 1 woord: zalig!
Er heerst een ongedwongen sfeertje, wij voelen ons er telkens thuis. De hele familie draait mee in de zaak, en dat geeft het wel een leuk karakter, hoe ze onderling bezig zijn.
Over het eten, de huisgemaakte mosselkroketten zijn geweldig, de verse tartaar die ze erbij serveren is top. De gamba's waren groot en perfect gebakken. De slaatjes die je erbij krijgt zijn super lekker bereid met een beetje parmezaan onder. Mijn man at een pasta met een stuk vlees bovenop, we zijn vergeten hoe het heet, maar hij was er ook dolenthousiast over.
Het is hier redelijk prijzig, maar de ingrediënten zijn van heel goede kwaliteit en we hadden een heel fijne avond samen.
Het feit dat de Belgen die avond wonnen van Brazilië was een leuk extraatje.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Mosselino bekeken, bekeken ook

Schoten, Antwerpen

In Mosselino geweest? Deel je ervaringen!