“Aanrader”

Keukens: Europees, Pub-restaurant
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 februari 2024 beoordeeld

Super leuk restaurant met goede service en heerlijk eten.
Voor kids geven ze speelgoed.
Wachttijden zijn ook goed.
Ligging is goed!

Datum van bezoek: januari 2024
    • Sfeer

1 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben lekker gegeten. Snelle en vriendelijke bediening, zowel voor de volwassenen als de kinderen. Veel regionale specialiteiten. Deze prijzen kennen we niet in België.

Datum van bezoek: december 2023
11 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Le Cairn is een gezellig restaurant met prachtig zicht op de piste maar de menukaart is niet bijzonder. Vooral veel vlees. De fondue au cepes is elders veel beter.

Datum van bezoek: maart 2019
27 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er een week lang met 100 man en het was super!! Hele aardige bediening en het eten was goed!

Datum van bezoek: januari 2019
27 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima bediening, eten en drinken is goed en je kunt er heerlijk in de zon zitten in de na middag. Aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Le Cairn bekeken, bekeken ook

Villarodin-Bourget, Savoie

In Le Cairn geweest? Deel je ervaringen!