Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Beoordeeld op 21 december 2017 via mobiele applicatie

Drinkwater guest farm was een tussen stop na een lang rijden. We werden heel vriendelijke ontvangen! Dinner was mogelijk op aanvraag, meer dan lekker. Keuken net als bij mama thuis. Ondanks sommige beoordelingen over de veiligheid, was hier over niks op aan te merken, bijna niet te verstaan. Geen enkel onveilig moment in dit mooi stukje paradijs.
Super !! Ik zou dit plaatsje aan iedereen aanraden. Hele mooie kamers, heerlijk geslapen.
Tot de volgende keer !!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 17 december 2017

Het is een schapenboerderij de kamers zijn goed tot redelijk geen luxe mensen erg vriendelijk ligt erg afgelegen wat mij opviel de vele beveiliging bij de kamer zoals een alarm knop ijzeren hekwerk en ramen van ijzer voorzien wekte nog al wantrouwen bij mij op geen fijn gevoel hieraan over gehouden er werd niet gekookt en ik moest 17km verder in het dorp gaan eten wat trouwens erg goed was maar rijden in de avond is niet aan te raden

Datum van verblijf: december 2017
Petrus Mariaan V, Owner van Drinkwater Guest Farm, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2017

Marloe, thank you for your review. Your booking was for a Sunday evening. As per our website you will see that we don't offer dinners on a weekend. Regarding the security, in South Africa a lot of guests require security and from my side I always want to make sure that my guests feel and are safe. You can see from my other reviews that my rooms are of a high quality. Best wishes, Mariaan

Beoordeeld op 3 september 2017

Een tussenstop na een vele kilometers rijden. Het ontvangst was zeer hartelijk en Mariaan is een zeer lieve vrouw die goed voor ons heeft gezorgd, ook al was het maar een kort bezoek. De kamer is zeer mooi aangekleed en heeft zeer goede wifi (naar lokale begrippen), de badkamer is een klein paleis en het lekkere eten met veel liefde klaargemaakt. Dit is een zeer aangename stop van/naar het KrugerPark.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 augustus 2017

Onze laatste overnachting van onze vakantie door (zuid)Afrika.
We hadden een prachtige, grote kamer van alle gemakken voorzien. Mariaan en Petrus ontvingen ons erg hartelijk en het diner waar we bij mochten aanschuiven was fantastisch. Heerlijk eten en een leuk gesprek. 's-morgens een goed verzorg ontbijt Het voelde alsof je thuis was.
Nogmaals super bedankt

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Supermooi en luxe hotel met geweldig eten! Geweldig mooie kamers met alles erop en eraan, en Nog nooit zo lekker gegeten in Zuid Afrika. Ook erg gastvrij en aardige gastheer en gastvrouw. Zeker weten aan te bevelen!

Datum van verblijf: juli 2017