“zeer lekker eten voor een democratische prijs”

Restaurant Westhaven Bay Tenerife
Geclassificeerd als nr. 16 van 69 Restaurants in Las Galletas
Beschrijving: Wij bieden Belgische keuken aan met uniek zicht op de oceaan. We hebben de prachtigste zonsondergangen!
5 juni 2021 beoordeeld

Al vele jaren gaan we er jaarlijks langs en steeds lekker en aan democratische prijs - mooi uitzicht en goede service

Datum van bezoek: oktober 2020

26 mei 2021 beoordeeld

Lekker gegeten deze middag met ons 3. Supervriendelijke ober (spreekt frans) die ons perfect heeft bediend.

Datum van bezoek: mei 2021
16 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij danken heel het bestuur en het restaurant personeel om hun klantvriendelijkheid en hun inzet ons verblijf was top en het eten top, komen volgend jaar zeker terug

Datum van bezoek: oktober 2020
18 januari 2020 beoordeeld

Zeer gezellig restaurant waar voortdurend activiteiten of thema avonden worden. Georganiseerd. Vriendelijk personeel, uiterst professioneel gerund familiebedrijf. Je voelt je er onmiddellijk thuis. Lekker eten met elke week een nieuw dagmenu. Voldoende keuze a la carte. En ook steeds een suggestie.
Ook het ontbijt is een aanrader. Terras is vlak aan zee gelegen en dus is het heerlijk om s morgens met zicht op zee aan het ontbijt je krant te kunnen lezen.

Datum van bezoek: november 2019
9 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na menige jaren deze zaak te bezoeken blijven wij verbaasd over de inzet van dit familie bedrijf. De huisjes/appartementen zijn onberispelijk proper en mooi ingericht met alle comfort. Het restaurant is overheerlijk met gerechten van internationale keuken. En het uitzicht met blijvende goede temperaturen maken het af.
Gewoon een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Restaurant Westhaven Bay Tenerife bekeken, bekeken ook

In Restaurant Westhaven Bay Tenerife geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.