Marino Tenerife(Costa del Silencio)
67 US$
63 US$
  • Restaurant
Apartments Alondras Park(Costa del Silencio)
56 US$
54 US$
133 US$
115 US$
  • Aan het strand
Grand Muthu Golf Plaza Hotel and Spa(San Miguel de Abona)(Heel veel waar voor je geld!)
101 US$
92 US$
  • Restaurant
Muthu Royal Park Albatros(San Miguel de Abona)
94 US$
69 US$
Priceline
Westhaven Bay(Las Galletas)
  • Zwembad
Finca La Bonita(Las Galletas)
Op deze sites is geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Gratis parkeren
Aguamarina Golf Hotel(Golf del Sur)
Op deze sites is geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Inclusief ontbijt
31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 10 dagen hier verbleven. Op zich is het een prima. Wel verouderd. Ze zijn wel elke dag met iets bezig om te herstellen. Maar een lik verf zou niet overbodig zijn. Helaas is de wifi echt echt echt bagger. Bij het zwembad is hij wel oké maar de rest slecht. Het ontbijt en lunch is een matige prima maar het avondeten is echt heel slecht. We zijn paar keer wezen uiteten zo slecht was het. Op de plek zelve is niet veel te doen. Grote aanrader is auto huren. Dan kun je echt mooie plekjes en dingen zien.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging ideaal. Personeel enorm vriendelijk. Heel proper. Zeergoede
keuken. Behulpzaam. Ook ideaal voor mensen met een rolstoel. Vlak bij winkels, restaurants, cafés. Enzovoort. Vlakbij Marina del Sur promenade. 10 min. Van de Aéropuerto!!

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
21 mei 2017 beoordeeld

Al meerdere keren geweest, en het is er altijd zeer goed, het is er precies een beetje terug thuis komen . Binnenkort gaan we terug. Kamers, restaurant, personeel, ligging krijgen van ons een tien op tien .

Kamertip: Je hebt er bijna altijd zicht op zee !!
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
1 mei 2017 beoordeeld

Receptie is niet echt prettig. Het tocht ontzettend en het personeel is niet echt vriendelijk. Bovendien vonden wij het vreemd dat er voor alles betaald moet worden. Het gaat niet om 10 euro, maar je zou denken dat je beter 5 euro meer voor een kamer kunt vragen dan dat je iedereen 1 euro per dag voor een badlaken gaat vragen.
Kamers zijn heel simpel. Wel erg groot, maar je merkt dat de poetsvrouw dat ook vind. Op dag 1 wat sangria gemorst op de vloer. Op dag 5 zat het er nog altijd op. Meubilair is 25 jaar geleden aangeschaft en nooit meer iets aan veranderd. Keuken is heel oud (wij hadden geen magnetron, onze buren wel). Zwembad is mooi, maar erg koud omdat ze er elke week nieuw zeewater in doen.
Ontbijt goed - onder andere churro's en prima brood. Lunch karig. Weinig gerechten en vaak hetzelfde als het diner de avond ervoor. Diner - weinig keuze. 1 vleesgerecht, 1 visgerecht, 2 bijgerechten en 1 groentegerecht. Verder wel veel sla etcetera. Desert niet gekoeld, dus durfde ik niet aan. Chocolademousse hoort met 28 graden toch wel in de koelkast gok ik.
Locatie is ook 3 x niks. Er zitten wat winkeltjes in de buurt, maar na 1 uur ben je daar uitgekeken. Je hebt absoluut een huurauto nodig als je hier een kamer boekt.
Conclusie: Niet schoon, oude handdoeken, eten oke, personeel zeer onvriendelijk. In de eetzaal ontzettend onvriendelijk. Tip: Zoek een paar stranden verderop naar een leuk hotel, bijvoorbeeld in Costa Adeje.

Kamertip: Kies een kamer aan het eind van de gang. Door de stenen vloer hoor je iedereen langs je kamer lopen alsof ze naast je staan.
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
28 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het koudste en meest eentonige eten ooit ,dat we op een hotel gehad hebben. 4 keer spruiten voor avond eten ,amai ni te doen ,veel kip ook koud , rijst koud ,alles koud op te eten .bloemkool koud ,steeds zelfde vis ,koud . Soep lauw Normaal is lunch en avond eten warm, warm eten , in dit hotel niet op rekenen.Saladebar 7 dagen (waarschijnlijk heel het jaar ) hetzelfde .Nooit gaan we nog hierheen. Ontbijt 7 dagen hetzelfde . Wij willen de helft van ons geld terug want het was een dikke teleurstelling het eten dikke nul.
Voor matrasje op je ligbed aan zwembad elke dag 1 euro betalen, WiFi op de kamer 15 euro voor 7 dagen voor 2 personen. 1 maal op een week handdoeken verschoont en 1 maal omdat ik er speciaal naar vroeg om te verschonen .
Blij dat we weer thuis kunnen eten .Het eten moet tenminste goed warm zijn .dat was in dit hotel zeker niet zo

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner