Beoordeeld op 31 oktober 2017 via mobiele applicatie

We hebben 10 dagen hier verbleven. Op zich is het een prima. Wel verouderd. Ze zijn wel elke dag met iets bezig om te herstellen. Maar een lik verf zou niet overbodig zijn. Helaas is de wifi echt echt echt bagger. Bij het zwembad is hij wel oké maar de rest slecht. Het ontbijt en lunch is een matige prima maar het avondeten is echt heel slecht. We zijn paar keer wezen uiteten zo slecht was het. Op de plek zelve is niet veel te doen. Grote aanrader is auto huren. Dan kun je echt mooie plekjes en dingen zien.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 mei 2017

Receptie is niet echt prettig. Het tocht ontzettend en het personeel is niet echt vriendelijk. Bovendien vonden wij het vreemd dat er voor alles betaald moet worden. Het gaat niet om 10 euro, maar je zou denken dat je beter 5 euro meer voor een kamer kunt vragen dan dat je iedereen 1 euro per dag voor een badlaken gaat vragen.
Kamers zijn heel simpel. Wel erg groot, maar je merkt dat de poetsvrouw dat ook vind. Op dag 1 wat sangria gemorst op de vloer. Op dag 5 zat het er nog altijd op. Meubilair is 25 jaar geleden aangeschaft en nooit meer iets aan veranderd. Keuken is heel oud (wij hadden geen magnetron, onze buren wel). Zwembad is mooi, maar erg koud omdat ze er elke week nieuw zeewater in doen.
Ontbijt goed - onder andere churro's en prima brood. Lunch karig. Weinig gerechten en vaak hetzelfde als het diner de avond ervoor. Diner - weinig keuze. 1 vleesgerecht, 1 visgerecht, 2 bijgerechten en 1 groentegerecht. Verder wel veel sla etcetera. Desert niet gekoeld, dus durfde ik niet aan. Chocolademousse hoort met 28 graden toch wel in de koelkast gok ik.
Locatie is ook 3 x niks. Er zitten wat winkeltjes in de buurt, maar na 1 uur ben je daar uitgekeken. Je hebt absoluut een huurauto nodig als je hier een kamer boekt.
Conclusie: Niet schoon, oude handdoeken, eten oke, personeel zeer onvriendelijk. In de eetzaal ontzettend onvriendelijk. Tip: Zoek een paar stranden verderop naar een leuk hotel, bijvoorbeeld in Costa Adeje.

Kamertip: Kies een kamer aan het eind van de gang. Door de stenen vloer hoor je iedereen langs je kamer lopen alsof ze naast je staan.
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 28 maart 2017 via mobiele applicatie

Het koudste en meest eentonige eten ooit ,dat we op een hotel gehad hebben. 4 keer spruiten voor avond eten ,amai ni te doen ,veel kip ook koud , rijst koud ,alles koud op te eten .bloemkool koud ,steeds zelfde vis ,koud . Soep lauw Normaal is lunch en avond eten warm, warm eten , in dit hotel niet op rekenen.Saladebar 7 dagen (waarschijnlijk heel het jaar ) hetzelfde .Nooit gaan we nog hierheen. Ontbijt 7 dagen hetzelfde . Wij willen de helft van ons geld terug want het was een dikke teleurstelling het eten dikke nul.
Voor matrasje op je ligbed aan zwembad elke dag 1 euro betalen, WiFi op de kamer 15 euro voor 7 dagen voor 2 personen. 1 maal op een week handdoeken verschoont en 1 maal omdat ik er speciaal naar vroeg om te verschonen .
Blij dat we weer thuis kunnen eten .Het eten moet tenminste goed warm zijn .dat was in dit hotel zeker niet zo

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 3 februari 2017

Wij gingen voor de eerste maal naar Tenerife en huurden voor één maand een pracht van een aptm gelegen in de alborada beach Club, rechtstreeks van een belgische eigenaar.Het vroegere TEN BEL complex geeft een vervallen indruk op sommige gebieden MAAR de inplanting,ligging en de faciliteiten van het hotel zijn toch wel de MAX.Om nog maar te zwijgen van de geboden hotelservice.We hebben alvast geboekt voor volgende winter en hopen eens een langere periode te kunnen huren.Qua temperaturen kan je nergens beter zijn zowel in de winter als in de zomer.

Kamertip: Rustige ruime kamers en gelegen pal in het centrum van het dorpje, met zicht op de oceaan.Het is er heerlijk rustig.
Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 11 november 2015 via mobiele applicatie

Het is een gedateerd hotel. Eten en verzorging is echt perfect. Voor een prikkie een luie vakantie. Hele ruime kamers, echter wel oude meubels. Maar wie zit er veel op zijn kamer op vakantie? Het dorpje is niet echt interessant, maar het uitbundige dorp is met de bus prima te bereiken.

Datum van verblijf: september 2015