Safari64384758522
Oostende, België

Niet twijfelen, boek eens een paar dagen!

Beoordeling van Hotel zur Post
4,0 van 5 bollen14 mrt 2024 beoordeeld
Eenpersoonskamer geboekt, zoals ieder jaar maar nu ondergebracht in een kleine 2 persoonskamer (nr 33). Voor mij alleen: prima, voor 2 personen: benepen. Geen zetel, enkel 2 stoelen, maar op het bed heb ik mij kunnen ‘installeren’.
Vriendelijke mensen, snelle bediening. Er was zeer weinig volk dus geen buffet maar alles werd aan tafel gebracht en de porties waren royaal!
Zeker een aanrader en bij mijn vertrek heeft de eigenaar mij gezegd dat als je ze opbelt, je dezelfde prijs krijgt als de TUI of Holiday-line prijs. Dan houden ze er wat meer van over…
Parking gratis.
Datum van verblijf: maart 2024
Kamertip: Probeer het eens enkele dagen. Je gaat naar ginder om te wandelen in de Vulkaaneifel toch!
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Prachtige hotelkamer met terras
Komfort-Doppelzimmer
  • Hotels.com
0.0 km van Hotel zur Post
Gratis parkeren
Hotel in groene omgeving met uitvalbasis voor wandel- en fietstochten
Volledig restitueerbaar
      10.4 km van Hotel zur Post
      Zwembad
      Meer hotels in Deudesfeld bekijken
      Beoordeeld op 17 december 2023

Badkamer te klein. Het eten was in buffetvorm met een beperkte variatie. Onder het bed was het niet gestofzuigd. Wel vriendelijke mensen die daar werken. Voor mij geen twee keer meer. Kon veel beter.

Datum van verblijf: december 2023
      Beoordeeld op 22 juli 2023

Net drie nachten verbleven dit hotel. Heel tevreden over het hotel. Heel vriendelijke gastvrouw. Eenvoudig maar proper hotel. Een voeding maar Heel lekker ontbijt ( beste spek met eieren ooit.) EN avondmaal ook eenvoudig maar heel lekker. Kleine saladebar. Drie keuzes bij avondmaal in buffetvorm. Wel wat vroeg eten ( 18u30 tot 20:00).
      Heerlijke grote tuin en vlotte bediening.
      Eenvoud siert en zeker een aanrader

Datum van verblijf: juli 2023
      Beoordeeld op 31 oktober 2022

Zeer fijne dagen gehad in hotel Zur Post.
      De kamer (ik had een 1-persoons geboekt) was uiteindelijk een niet al te ruime 2-persoonskamer met nummer 33.
      Groot zat voor 1 persoon.
      Aparte badkamer, prima bedden, flatscreen tv met satelliet zenders.
      Inrichting was wat gedateerd maar zeker netjes en schoon.
      Ontbijt en diner waren allebei in buffet vorm en van een prima prijs/kwaliteit verhouding.
      Na het eten nog even aan de bar koffie of een biertje om af te sluiten.
      Zeer aardig personeel, goede ligging en verder geen overlast gehad van verkeer of andere herrie.
      Parkeren voor de deur.

Datum van verblijf: oktober 2022
      • Reistype: Reisde alleen
      Beoordeeld op 29 juli 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel en eigenaars. Mooie omgeving om te wandelen en te bezoeken (Maare en kastelen in Manderscheid). Alles op niet te verre afstand.
      Eten was in buffetvorm maar heel beperkt in keuze. Ontbijt was heel beperkt ttz broodjes, toespijs werd amper aangevuld.
      Minpunt was vooral de WiFi (werkte amper) en de niet propere kamer waar we verbleven. Veel stofnetten, bedden en kussens die hun beste tijd gehad hebben.
      Wel een mooie tuin om in te luieren en te genieten.
      Voor ons goed voor één keer.

Datum van verblijf: juli 2022
      Beoordeeld op 20 juni 2022

Het Hotel is heel rustig gelegen. In de buurt kan je prachtige wandelingen maken en leuke restaurantjes ontdekken. Je moet niet zo ver rijden om een leuk stadje tegen te komen. Het hotel is simpel met een prachtige tuin. En helemaal niet duur. Een aanrader

Datum van verblijf: januari 2022