“Goede gidsen, focus op veiligheid, veel keuze aan canyons”

Outdoorplanet - Lago di Garda
Geclassificeerd als nr. 2 van 12 dingen om te doen in Affi
3 augustus 2017 beoordeeld

2 canyons gedaan met Outdoorplanet in Italië, nadat we met dezelfde organisatie in Haiming (oostenrijk) ook al een via Ferrata en canyon hadden gedaan.
Bij deze organisatie betaal je misschien wat meer dan bij andere toeristische massa-organisaties maar hierbij weet je wel dat je goed opgeleide gidsen hebben en dat ze begrijpen wat de gevaren zijn. De focus ligt altijd op veiligheid, waardoor je tenminste met een gerust hart plezier kunt ervaren. Hannes was 2x onze gids, erg ervaren en sprak meerdere talen voldoende. Tegenover de vestiging in Affi kun je prima eten!

4 januari 2017 beoordeeld

In een enorm warme vakantieweek (30-35 graden) was dit een hele goede variant op verkoelen in het zwembad of Gardameer. Mooie omgeving, leuke en vrij eenvoudige obstakels, goede begeleiding en lekker verkoelend. De benodigde outfit is inbegrepen inclusief stevige schoenen.

13 november 2017 beoordeeld

2 september 2017 beoordeeld

Bekijk meer beoordelingen
15 juli 2017 beoordeeld

Reizigers die Outdoorplanet - Lago di Garda bekeken, bekeken ook

San Zeno di Montagna, Provincie Verona

In Outdoorplanet - Lago di Garda geweest? Deel je ervaringen!