“Aangenaam verrast!”
Beoordeling van La Maison Wissant

La Maison Wissant
Geclassificeerd als nr. 1 van 26 Restaurants in Wissant
4 weken geleden beoordeeld

Gezellig om zowel binnen en buiten te zitten, heel vriendelijk ontvangst, snelle bediening. Drankjes heel mooi en fris gepresenteerd. Beperkte keuze in eten maar dat maakt de bordjes veel verfijnder en lekker! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2021

18 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een zoektocht wegens geen reservatie hier beland... en nog net een tafeltje voor twee bemachtigd. Heerlijke setting, mooi verlicht zowel binnen als buiten. Zeer vriendelijke bediening en overheerlijk eten ( persillade de poulpe et homard frais). Heel gezellige sfeer, een echte aanrader!

18 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant in gezellig dorpje. Lekkere schotels met verse producten in een mooi kader! Aanrader als je in de buurt bent.

16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten! Kindermenu erg ruim en vers! Vlotte service. Cocktails minder kwalitatief... geen verse productie maar siropen... wel afgewerkt met verse munt..

24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanvankelijk hadden we een wat afwachtende houding door commentaren als ‘zeer kleine menukaart’ en ‘veel lawaai’. Bij ons was niets minder waar. We aten heerlijke mosseltjes met een saus van rode curry en gember, niet meteen een combo waar je aan zou denken maar de smaak was erg verfrissend! Achteraf een geweldig dessertje (chocomousse en tiramisu). Alleen de koffie was wat duur ;-) zeer vriendelijk en attent personeel en snelle bediening. De drukte viel heel goed mee op een donderdagavond. Een goeie afsluiter van een heerlijke dag!

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die La Maison Wissant bekeken, bekeken ook

Wissant, Pas-de-Calais

In La Maison Wissant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.