“Heerlink schnitzel. ”

Harzer Schnitzelhaus & Waffelbackerei
Geclassificeerd als nr. 2 van 19 Restaurants in Bad Sachsa
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima bediening.
Grote keuze aan schnitzels.
Ondanks dat de schnitzel de boventoon geniet, is er voldoende keuze voor andere vlees/vis gerechten.
Vooraf reserveren is beslist aan te raden!

Datum van bezoek: augustus 2020
jensr_digerf, Inhaber van Harzer Schnitzelhaus & Waffelbackerei, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2020

Beste Maria, bedankt voor je bezoek en de goede beoordeling. We zien je graag weer in ons restaurant ;-)

29 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hierheen gegaan om schnitzel te eten. De bediening is heel jong maar ook heel vriendelijk. De schnitzel is goed te eten. De frites zijn dezelfde als die ik thuis in de oven gooi!! Dan zijn ze knapperiger!! Als je niet teveel verwacht is het prima eten.

Datum van bezoek: januari 2020
Jens Rüdiger F, Inhaber van Harzer Schnitzelhaus & Waffelbackerei, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020

Bedankt voor het bezoeken van ons huis en uw waardering!

26 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben dit restaurant op 1e Kerstdag bezocht. De schnitzels waren top en er is ook aan vegetariërs gedacht. Ondanks de drukte was de bediening snel en was het personeel aardig. De fooi kan niet gepind worden.

Datum van bezoek: december 2019
Jens Rüdiger F, Inhaber van Harzer Schnitzelhaus & Waffelbackerei, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2019

Bedankt voor uw bezoek en de goede beoordeling. We kijken ernaar uit je weer te zien!

18 augustus 2019 beoordeeld

Echt duits maar ook gewoon goede duitse kwaliteit. Prima bediening grote eet zaal maar toch wel gezellig en gewoon uistekend eten een echt Schnitzelhuis van goede kwaliteit

Datum van bezoek: augustus 2019
Jens Rüdiger F, Inhaber van Harzer Schnitzelhaus & Waffelbackerei, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2019

Bedankt voor je bezoek en de geweldige waardering :-)!

17 augustus 2019 beoordeeld

Heb je grote honger en wil je een flinke schnitzel? Dit is the place to be in Bad Sachsa. Vriendelijke bediening. Vrij grote zaak. Neem geen voorgerecht, want de schnitzels zijn enorm! (hoewel, mijn partner vond de knoflooksoep wel érg lekker!)

Datum van bezoek: augustus 2019

Bedankt voor je bezoek en de goede beoordeling :-)!

Reizigers die Harzer Schnitzelhaus & Waffelbackerei bekeken, bekeken ook

In Harzer Schnitzelhaus & Waffelbackerei geweest? Deel je ervaringen!