Beoordeeld op 22 september 2019 via mobiele applicatie

Hier terecht gekomen op een motor toertochtje.
Aparte parkeergarage voor motoren. Ze staan dus droog en beschermd.

Het hotel zelf hangt van oubolligheid aan elkaar. Maar we werden vriendelijk onthaalt en het eten is goed.

Kamers zijn oud wel schoon.
Sanitair is schoon wel oud.

De matrasbodem is niet te doen. Ik houd van een stevige ondergrond.
Wellicht is de matras op de grond een betere optie.

Al met al niet luxe maar wel oké.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 2 mei 2019 via mobiele applicatie

Bij toeval hier beland. Inderdaad ouderwets. In de bar mag je roken en dat ruik je door het hele restaurant. Echter goed eten, erg vriendelijke mensen en absoluut niet duur. Schnaps en ijsjes (simpel) na de tijd waren van het huis gaf eigenaar aan bij het afrekenen. Al met al zeker een bezoekje waard!

Datum van verblijf: mei 2019
5 weken geleden beoordeeld