Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
mmuync620983

Alles was in orde

Beoordeling van Waldhotel Sonnenberg
5,0 van 5 bollen3 mrt 2024 beoordeeld
Was onze eerste verblijf in dit hotel. Het feit dat het “maar” een driesterren was, schrok ons initieel af. Ook waren er wel wat negatieve recensies. Maar de ligging overtuigde ons.
Na een verblijf van 2 nachten hebben we geen enkele opmerking. Nette kamers, lekker ontbijt, vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit dus een topper, een aanrader. Wij gaan zeker terug.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hermann Nübel, Geschäftsführer van Waldhotel Sonnenberg, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 30 mrt 2024
Beste mmuync620983,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over uw verblijf bij ons. We zijn erg blij om te horen dat u tevreden was met uw kamer, het ontbijt en het personeel! We zijn ook blij om te horen dat u onder de indruk was van ons hotel in het algemeen, ondanks enkele negatieve beoordelingen die u eerder had gelezen.

In het Waldhotel Sonnenberg geloven we in een gastvrijheid die veel verder gaat dan de norm. We streven ernaar dat elke gast geniet van zijn verblijf en we zijn blij dat dit het geval was tijdens uw bezoek.

We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet
Hermann Nübel, Hotelier
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 151
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Hotels.com
    € 134
  • Expedia.com
    € 149
  • Priceline
    € 151
0.8 km van Waldhotel Sonnenberg
Gratis wifi
Gratis parkeren
Burghof
€ 139
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Expedia.com
  • Hotels.com
  • Trip.com
1.5 km van Waldhotel Sonnenberg
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 142
  • Priceline
    € 142
  • ZenHotels.com
  • Agoda.com
    € 142
0.9 km van Waldhotel Sonnenberg
Gratis wifi
Gratis parkeren
  • eDreams
1.6 km van Waldhotel Sonnenberg
€ 154
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 154
0.0 km van Waldhotel Sonnenberg
Gratis wifi
Gratis parkeren
Restaurant
€ 138
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 138
3.7 km van Waldhotel Sonnenberg
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 111
  • Hotels.com
    € 108
  • Vio.com
    € 103
  • Expedia.com
    € 106
5.1 km van Waldhotel Sonnenberg
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 69
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
    € 69
  • Agoda.com
    € 69
5.2 km van Waldhotel Sonnenberg
curiosité: le Château de Beaufort
€ 165
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • eDreams
4.5 km van Waldhotel Sonnenberg
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 119
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Booking.com
  • Hotels.com
  • Expedia.com
    € 119
4.7 km van Waldhotel Sonnenberg
Gratis wifi
Gratis parkeren
Meer hotels in Bollendorf bekijken
Beoordelingen (343)
Beoordelingen filteren
344 resultaten
Waardering van reizigers
125
145
44
21
9
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
125
145
44
21
9
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
8 - 13 van 344 beoordelingen
Beoordeeld op 6 december 2023

We zijn hier van maandag 4/12/2023 tem zaterdag 9/12/2023, we zijn nu woensdag 6/12/2023. Eerste avond een eenvoudige maaltijd, voorgerecht een soort van wild ham met sinaasappel (gecarameliseerd, niet dus) Wat voor ons een heel rare combo was.
Hoofdgerecht was runderroulade, wisten we vanaf onze aankomst (we konden kiezen) maar nauwelijks 6u later was dit er niet en kregen we vol au vente met rijst (wel lekker)
Dag 2 was lekker, niks op aan te merken. Ontbijten waren lekker maar eenvoudig, bij 19€ verwacht je meer en vooral wat variatie. Eens een ander eitje dan het roerei (dat meestal koud was), wel lekker waren de kleine croissants.
Dag 3 en vermoedelijk was de kok er niet, een heel eenvoudige soort gesneden kippestukjes met curry (fruitsaus?) en rijst. Toen we dit kregen was het zelf echt koud, we hebben dit terug naar de keuken laten brengen. Toen we het terugkregen was het iets warmen en was de rijst op ons bord weg en de overige rijst koud.
Moeilijk te begrijpen dat je smorgens uit de menu mag kiezen en savonds dit er niet meer was, wetende dat er max 6 koppels waren???
Over de kamer 3 (nr 22) met uitzicht over de vallei en Bollendorf zijn we tevreden, ook zwembad en de sauna zijn in orde.
Vermoedelijk hebben ze hier ook te kampen met degelijk personeel, dat zien we ook aan het heel veel wisselend personeel van een ander origine dan het Duits. Wat niet notabene slecht mag genoemd worden, integendeel, deze zijn supervriendelijk.
Laten we hopen dat we deze review positief kunnen bijvullen en afsluiten de komende dagen.

Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Peterke-1968
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hermann Nübel, Geschäftsführer van Waldhotel Sonnenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 februari 2024

Beste P.,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons zeer dat sommige van onze maaltijden niet aan uw verwachtingen voldeden en wij verontschuldigen ons voor het ongemak. In ons hotel streven we ernaar om elke gast een unieke en gedenkwaardige ervaring te bieden. We hebben een team van gepassioneerde medewerkers die er altijd naar streven om een kwaliteitsservice met een glimlach te leveren.

We hopen dat u blijft genieten van uw verblijf en hopelijk positieve herinneringen aan ons achterlaat!

Met vriendelijke groet
Uw hotelier Hermann Nübel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 oktober 2023

Wij kwamen om te fietsen ( MTB ) en dat was meer dan geslaagd super mooie MTB routes die ook nog eens goed waren aangegeven. Ok 1 dag gewandeld ( de grunne holle ) aanrader om te doen pittig maar supermooi. Het Hotel ligt op een prachtige locatie op de berg ( Als je gaat fietsen hou dan nog een beetje energie over om weer naar het Hotel te klimmen,want dat is een pittige klim ) met mooi uitzicht over Bollendorf ( waar niet echt wat te doen was .. zeg maar uitgestorven maar gelukkig uitvalswegen genoeg. ) Hotel is prima ze zijn super vriendelijk alles is schoon ontbijt misschien wat aan de dure kant maar ja ook daar zal inflatie een rol spelen. Kamers zijn wat ouderwets, maar de bedden zijn echt top daar kunnen grotere ketens nog wat van leren. Al met al super relaxte dagen gehad en daar ging het ons om.

Datum van verblijf: oktober 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank bdeerenberg
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hermann Nübel, Geschäftsführer van Waldhotel Sonnenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2024
Google-vertaling

Dear bdeerenberg,

We are so pleased to hear that you and your family had a pleasant stay with us and enjoyed the beautiful MTB routes. We are delighted to hear that you also enjoyed the Grunne Holle walk and we will be sure to pass on your kind words. We understand that Bollendorf is not as lively as other places, however we are glad to hear our hotel gave you a relaxed atmosphere. We value our guests' feedback, and while we understand our rooms may appear to be "ouderwets", we are pleased that you found our beds comfortable. Finally, thank you for noting that our breakfast cost may be high - we strive to provide quality ingredients in each of our meals.

Once again, thank you for taking the time to write this review - your comments help us create an even better experience for all of our guests!

Thank you.
The Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 oktober 2023

Prachtige omgeving, gezellig hotel, fijn zwembad en sauna. De bedden waren helaas geen echte 2persoonsbedden maar een 2persoonsbed met 2 losse matrassen erin met helaas 2 1persoons dekbedden erop. Dat vonden wij erg jammer en niet zo fijn als stel zijnde.

Datum van verblijf: oktober 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Pathfinder240953
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hermann Nübel, Geschäftsführer van Waldhotel Sonnenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2024
Google-vertaling

Lieber michaelpT8480ZA,

Vielen Dank für Ihre Bewertung und dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Es freut uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns insgesamt genossen haben und die Freundlichkeit unserer Mitarbeiter zu schätzen wussten. Unser Ziel ist es immer, unseren Gästen einen komfortablen und angenehmen Aufenthalt zu bieten, daher ist es ermutigend, solch positives Feedback zu erhalten.

Es tut uns auch leid, von den Problemen mit der Sauberkeit des Restaurants zu hören. Wir sind stolz darauf, einen erstklassigen Service zu bieten, und bemühen uns, sicherzustellen, dass alle Bereiche unseren hohen Standards für Sauberkeit entsprechen. Vielen Dank, dass Sie uns auf dieses Problem aufmerksam gemacht haben, denn wir nehmen jedes Feedback unserer Gäste ernst.

Wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen, wenn Ihre Reise Sie wieder hierher führt.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 september 2023

Het personeel is meestal vriendelijk en behulpzaam.
Kijk goed welke kamer je neemt om teleurstelling te voorkomen.
Het ontbijt is perfect. Het avondeten is wisselend van kwaliteit en hoeveelheid, maar de saladebar is oké.

Datum van verblijf: september 2023
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank MaartenBlaauw
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hermann Nübel, Geschäftsführer van Waldhotel Sonnenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2023

Beste M.B.,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u genoten heeft van onze prachtige locatie en het spectaculaire uitzicht, evenals van het vriendelijke en behulpzame personeel. Uw vriendelijke woorden over het ontbijt betekenen veel voor ons.

We zijn blij te horen dat u de saladebar bevredigend vond. Hoewel we uw bezorgdheid over de kwaliteit en kwantiteit van de avondmaaltijden begrijpen, kunt u er zeker van zijn dat we ernaar streven om al onze gasten een plezierige dinerervaring te bieden. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

Hermann Nübel, Hotelier Waldhotel Sonnenberg Bollendorf

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 augustus 2023

Kamer 24 ligt boven het zwembad en heeft het ventilatie systeem van het zwembad aan de buitenkant van de kamer. Dit maakt een vervelend lawaai en het was heel moeilijk om er mee te slapen. Toen we dit gingen melden kon het personeel niets doen aangezien de baas "sliep" en dus niet bereikbaar was volgens hun. We hebben dit 's morgens nogmaals gemeld aan de eigenaar die uit de lucht viel. Hij heeft geen oproepen gekregen zei hij. Wij moesten hem zelf gebeld hebben zei hij. Het werd weggelachen en hij zei dat er nog nooit klachten geweest. We kregen wel water en nootjes mee maar waren daar niet echt mee gediend. We betaalden 34 euro voor 2 personen voor het ontbijt. Dit viel ook tegen. Was niet uitgebreid en vers appelsiensap moest zelf geperst worden. De ontbijtruimte was niet proper. Er lag op de grond nog afval van de avond ervoor. Wij komen hier allesinds nooit meer terug.

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank anneliez86
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hermann Nübel, Geschäftsführer van Waldhotel Sonnenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2023

Beste A., Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat u geen aangenaam verblijf heeft gehad door het lawaai van het ventilatiesysteem. Het ventilatiesysteem is inmiddels gerepareerd en maakt geen lawaai meer. De tevredenheid van onze gasten is erg belangrijk voor ons en we streven ernaar dat elke gast een aangenaam verblijf heeft. We begrijpen uw teleurstelling over het ontbijt en verontschuldigen ons voor het ongemak. Ons hotel heeft altijd de nadruk gelegd op het leveren van diensten en producten van hoge kwaliteit en we zullen blijven streven naar dit doel. Nogmaals bedankt voor het delen van uw feedback met ons, het helpt ons om onze service te verbeteren.

Hermann Nübel Hotelier

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken