Priceline
eDreamsUS$ 151
Agoda.comUS$ 159
HurbUS$ 166
Beoordeeld op 25 maart 2022 via mobiele applicatie

Zeer net en mooi gelegen hotel net over grens met Luxenburg.
Alles is wel een beetje verouderd maar dat doet niets af.
Het eten in het restaurant is zeer goed net als de vriendelijke bediening. Ontbijt niets op aan te merken alles prima in orde.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 maart 2022

Heel vriendelijk personeel. Ontbijt prima.
Gevarieerde kaart in het restaurant.
Heerlijk dessert.
Goede uitvalsbasis voor wandelingen.
Fijn zwembad. Heerlijk om zo de dag te beginnen. Badjassen en slippers liggen bij aankomst klaar.

Beoordeeld op 10 maart 2022

Vriendelijk personeel en heerlijke bedden
Fijn zwembad en sauna en massage
Eten en ontbijt ook prima
Uitzicht was schitterend, badjassen en slippers lagen klaar in de kamer en vanuit het zwembad mooi uitzicht over de bergen

Beoordeeld op 8 maart 2022

Perfect gelegen hotel met prachtig uitzicht, en een goede uitvalsbasis voor wandelingen in de buurt. Vanuit het hotel kan je de zeer mooie wandeling nr. 55 “Grüne Hölle” aanvatten, wij hebben deze gecombineerd met een stukje nr. 45 waardoor we een toertje van12km hebben gedaan.
Het ontbijt is oké zonder meer. ‘s Avonds 2x genoten van het 3-gangen menu, waar men rekening hield met onze wensen.
Mooie pas gerenoveerde kamer en badkamer, en een prima matras in bed. De muren zijn wel wat dun, dus je kan de buren horen.
Het zwembad is prima voor wat het bedoeld is, en leuk voor wat baantjes te trekken tegen de wandelkrampen.

Beoordeeld op 9 januari 2022

Mooi ligging, correcte ontvangst, ruime kamer met prachtig uitzicht, lekker eten en vriendelijke bediening in het restaurant. De verwachtingen van de foto’s worden volledig waargemaakt! (Alleen de zon was er niet altijd;)

Datum van verblijf: januari 2022