Beoordeeld op 21 februari 2020

Mooi hotel met zwembad en sauna, waar we jammer genoeg geen gebruik van gemaakt hebben. Kamers zijn comfortabel en proper. De badkamer heeft alle faciliteiten zoals haardroger, doucheproducten en andere en was ook zeer proper. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet is ok met genoeg keuze.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 25 december 2019

Mooie locatie, gezellige sfeer, lekker warm zwembad, goeie bedden. Echt ontspannen. Veel te doen in de omgeving. Ik miste alleen een waterkoker voor een kopje koffie op de kamer ipv beneden naar de hal te moeten lopen. 2 dagen deed de WiFi het niet.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 3 november 2019 via mobiele applicatie

Wij komen hier al 12 jaar ondertussen met de familie. Prachtig, klein familiehotel.
Kamers zijn altijd verzorgd en doorheen de jaren zie je echt dat ze er werk van maken om het te vernieuwen. Maar de Duitse authentieke sfeer blijft. Eten is altijd zeer in orde(3-gangen menu). Na een wandeling in de buurt is het altijd heerlijk ontspannen in de sauna en het zwembad.
Van wat ik hier al gelezen heb van onvriendelijk personeel is NIETS te merken. Je moet gewoon de Duitse norsheid wat kunnen begrijpen en dan zie je dat het vriendelijke en grappige mensen zijn.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 26 september 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met geweldig mooi uitzicht. Vanuit het restaurant kijk je ze het dal in naar Bollendorf. Uitgebreid ontbijt niks op aan te merken. Alle dagen van de kaart gegeten en niks op aan te merken. Ruime kamer met heerlijke bedden en mooie badkamer. Vanuit het hotel zijn er mooie wandelingen te maken en het vvv heeft veel routes. Geweldige omgeving en gewoon heerlijk schoon en rustig hotel . Ook de sauna en zwembad is heerlijk

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 23 september 2019

onthaal kon veel vriendelijker en niet zo sober als nu het geval was, er mocht meer info gegeven worden wat betreft de faciliteiten en avond of nacht toegang tot het hotel. Sommige mensen van het restaurant waren ook niet echt vriendelijk en behulpzaam

Datum van verblijf: september 2019