“Huwelijksfeest”

Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Buffet
7 oktober 2018 beoordeeld

Ons huwelijksfeest en ceremonie gingen door in de Cortina. De besprekingen vooraf waren perfect, alles was duidelijk en mochten 'alles' vragen. Aanpassingen van menu, allergieën met alles werd rekening gehouden. Ik lust geen alcohol en dit losten ze mooi en subtiel op! Niemand heeft het gemerkt dat er in ons glaasjes alcoholvrije cava, witte en rode wijn werd geschonken. De mensen zijn daar zeer vriendelijk en als er iets was mocht je het steeds vragen, al moesten we niet veel vragen. Het feest straalde klasse uit hoorden we van onze genodigden alsook dat het heerlijk was en meer dan genoeg.
Velen zeiden ons dat het al heel lang geleden was dat ze zo een goede trouwfeest hadden, dat alles af was en dit komt mede door de Cortina waarvoor onze dank!

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten en veel keuze zowel bij voorgerechten als desserts, komen vaak rond met drinken, hapjes en kreeft waren zeker de moeit waart, hoofdgerecht was wel geen grote keuze uit was vis of steak. Voor de redt alles perfect

24 september 2018 beoordeeld

De zondagsbrunch is echt een Royal buffet van danken tot eten. De omkadering het personeel en de muzikale omkadering zijn van de bovenste kwaliteit, op iedere vraag wordt onmiddellijk gereageerd en op gelost. Dit moet men zeker proberen. Groeten uit Gent van de familie Van Den Heede.

24 september 2018 beoordeeld

Het heerlijke eten, de bijpassende wijnen en de zeer klantvriendelijke bediening zorgen voor een heerlijke bijeenkomst onder vrienden. Voor de prijs van 67 euro, een echte aanrader. Aanschuiven aan een heel rijkelijke buffet als voorgerecht, keuze hoofdmenu (vis of vlees) en een zeer uitgebreid dessertbuffet. Van drank zeker niet tekort. Wij komen zeker nog terug.

20 september 2018 beoordeeld

Dikke proficiat !
Top formule met hoogstaande gerechten ,
Dikke pluim aan de chef en zijn brigade
En zijn maitre en het team.
Kom zeker terug

Familie Stragier - Opsommer

Reizigers die Salons Cortina bekeken, bekeken ook

Wevelgem, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

Waregem, West-Vlaanderen

Wevelgem, West-Vlaanderen
Menen, West-Vlaanderen

In Salons Cortina geweest? Deel je ervaringen!