“Super lekker en veel keuze”
Beoordeling van Salons Cortina

Salons Cortina
Geclassificeerd als nr. 1 van 26 Restaurants in Wevelgem
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Buffet
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten en veel keuze zowel bij voorgerechten als desserts, komen vaak rond met drinken, hapjes en kreeft waren zeker de moeit waart, hoofdgerecht was wel geen grote keuze uit was vis of steak. Voor de redt alles perfect

24 september 2018 beoordeeld

De zondagsbrunch is echt een Royal buffet van danken tot eten. De omkadering het personeel en de muzikale omkadering zijn van de bovenste kwaliteit, op iedere vraag wordt onmiddellijk gereageerd en op gelost. Dit moet men zeker proberen. Groeten uit Gent van de familie Van Den Heede.

24 september 2018 beoordeeld

Het heerlijke eten, de bijpassende wijnen en de zeer klantvriendelijke bediening zorgen voor een heerlijke bijeenkomst onder vrienden. Voor de prijs van 67 euro, een echte aanrader. Aanschuiven aan een heel rijkelijke buffet als voorgerecht, keuze hoofdmenu (vis of vlees) en een zeer uitgebreid dessertbuffet. Van drank zeker niet tekort. Wij komen zeker nog terug.

20 september 2018 beoordeeld

Dikke proficiat !
Top formule met hoogstaande gerechten ,
Dikke pluim aan de chef en zijn brigade
En zijn maitre en het team.
Kom zeker terug

Familie Stragier - Opsommer

18 september 2018 beoordeeld

"Over dit feest zal nog lang gepraat worden","Beste trouwfeest ooit", "Wat een zot dessertbuffet, nog nooit gezien", "Super lekker eten, alles dik in orde", ... Dit zijn maar enkele van de vele positieve, enthousiaste reacties van onze vrienden en familie. Als trouwpaar hoor je natuurlijk niets liever. We waren over alles heel tevreden: van de voorbereidingen vooraf tot de dag nadien bij het ontbijt. Petje af voor Pascal, Davy en de hele equipe van Salons Cortina want ze weten waar ze mee bezig zijn en ze doen dan fantastisch. Hartelijk bedankt om onze dag onvergetelijk te maken!

Reizigers die Salons Cortina bekeken, bekeken ook

Wevelgem, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

Wevelgem, West-Vlaanderen
Waregem, West-Vlaanderen

In Salons Cortina geweest? Deel je ervaringen!