“Huwelijk”

Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Buffet
18 september 2018 beoordeeld

"Over dit feest zal nog lang gepraat worden","Beste trouwfeest ooit", "Wat een zot dessertbuffet, nog nooit gezien", "Super lekker eten, alles dik in orde", ... Dit zijn maar enkele van de vele positieve, enthousiaste reacties van onze vrienden en familie. Als trouwpaar hoor je natuurlijk niets liever. We waren over alles heel tevreden: van de voorbereidingen vooraf tot de dag nadien bij het ontbijt. Petje af voor Pascal, Davy en de hele equipe van Salons Cortina want ze weten waar ze mee bezig zijn en ze doen dan fantastisch. Hartelijk bedankt om onze dag onvergetelijk te maken!

1 september 2018 beoordeeld

Overvloedig driegangenmenu met voor elk wat wils. De bediening is voortreffelijk, elk personeelslid smijt zich op zijn manier om de gasten in de watten te leggen en sfeer te brengen.

19 augustus 2018 beoordeeld

We vierden ons huwelijksfeest in salons Cortina. Goede bespreking vooraf, met Pascal. Op het feest werden wij en de gasten vriendelijk ontvangen! Alles was perfect geregeld, de bediening was vriendelijk en goed, het eten was heel lekker! Bedankt aan Pascal, Davy,al het keuken-en zaalpersoneel! Kortom, wij beleefden een prachtig feest!

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vierden in Salons Cortina ons huwelijksfeest en dit was kort gezegd top!!!! We werden vanaf de ontvangst tot het einde in de watte gelegd! Kortom een aanrader voor elke gelegenheid!!!

17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste Salons Cortina, op zaterdag 14 juli vierden wij ons huwelijksfeest bij jullie. Van in het begin werden we in de watten gelegd en kregen we het gevoel in goede handen te zijn!
Het eten was super lekker, de planning liep gesmeerd en jullie waren gewoonweg fantastisch!
Dikke thumbs up voor Davy en Cedric om de receptie en het avondfeest in goede banen te leiden en ons op de hoogte te houden van wat er volgde!
Ook aan Maria en Pascal om de achterliggende administratie perfect bij te houden!
Aan iedereen een aanrader om hun huwelijk bij Salons Cortina te houden!

Reizigers die Salons Cortina bekeken, bekeken ook

Wevelgem, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

Wevelgem, West-Vlaanderen
Waregem, West-Vlaanderen

In Salons Cortina geweest? Deel je ervaringen!