“voortreffelijk”

Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Buffet
1 september 2018 beoordeeld

Overvloedig driegangenmenu met voor elk wat wils. De bediening is voortreffelijk, elk personeelslid smijt zich op zijn manier om de gasten in de watten te leggen en sfeer te brengen.

19 augustus 2018 beoordeeld

We vierden ons huwelijksfeest in salons Cortina. Goede bespreking vooraf, met Pascal. Op het feest werden wij en de gasten vriendelijk ontvangen! Alles was perfect geregeld, de bediening was vriendelijk en goed, het eten was heel lekker! Bedankt aan Pascal, Davy,al het keuken-en zaalpersoneel! Kortom, wij beleefden een prachtig feest!

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vierden in Salons Cortina ons huwelijksfeest en dit was kort gezegd top!!!! We werden vanaf de ontvangst tot het einde in de watte gelegd! Kortom een aanrader voor elke gelegenheid!!!

17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste Salons Cortina, op zaterdag 14 juli vierden wij ons huwelijksfeest bij jullie. Van in het begin werden we in de watten gelegd en kregen we het gevoel in goede handen te zijn!
Het eten was super lekker, de planning liep gesmeerd en jullie waren gewoonweg fantastisch!
Dikke thumbs up voor Davy en Cedric om de receptie en het avondfeest in goede banen te leiden en ons op de hoogte te houden van wat er volgde!
Ook aan Maria en Pascal om de achterliggende administratie perfect bij te houden!
Aan iedereen een aanrader om hun huwelijk bij Salons Cortina te houden!

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren ons huwelijksfeest bij jullie gevierd. We vonden het geweldig. We werden enorm in de watten gelegd en niets was jullie te veel, zelfs niet om 05u00. Nu worden we wakker na een fantastische dag. Wij raden het iedereen aan. Iedereen van begin tot eind bofte met Salons Cortina!! Jullie zien ons snel eens terug op zondag. Vanaf nu zal Salons Cortina altijd een deeltje van ons zijn!!! Dankuwel Pascal, Maria, Johan, al het zaalpersoneel enzo veel meer maar vooral dikke duim aan Davy die de Bridezilla in mij kon verdragen! 14 juli 2018 is er een om NOOIT te vergeten!!

Wil je het in 1 woord? TOP

Reizigers die Salons Cortina bekeken, bekeken ook

Wevelgem, West-Vlaanderen
Kortrijk, West-Vlaanderen

Wevelgem, West-Vlaanderen
Waregem, West-Vlaanderen

In Salons Cortina geweest? Deel je ervaringen!