Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 103
PricelineUS$ 103
TravelocityUS$ 103
Hotels.comUS$ 103
Trip.comUS$ 103
Orbitz.comUS$ 103
Beoordeeld op 13 februari 2021 via mobiele applicatie

Wij zijn langsgekomen voor het valentijns arrangement tijdens de corona periode. Het eten werd dus op de kamer geserveerd. Heel goed georganiseerd, zeker en vast voldoende drankjes. Bij het hoofdgerecht was onze vis nog niet gaar, we hebben dit gemeld en werd dadelijk opgelost, 10 minuten laten kregen we een nieuw bord dat prima in orde was. 'S morgens kregen we nog een ontbijtbox. Ook heel lekker en ruim voldoende. Ondanks deze moeilijke periode, toch genoten van onze valentijn.
Enkel 1 min puntje, wij hadden kamer 103 en de hele nacht hoorden we een soort van motor draaien (koeling of verwarming???)

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 24 september 2019

Zondag naar de brunch gekomen. Was fantastisch, alles erop en eraan. Zeer vriendelijke bediening, een leuke sfeer en ambiance. De huis DJ wist er tussen de verschillende gangen de sfeer goed in te brengen. Het was een zeer aangename namiddag die voor herhaling vatbaar is.

Datum van verblijf: september 2019
Eccellenza01, Front Office Manager van Cortina Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2020

Beste,

Dank u dat u de tijd genomen heeft om ons Royal Buffet te beoordelen.
Uw deugddoende & motiverende recensie werd doorgegeven aan ons personeel.
Wij zetten ons steeds in om een excellente dienstverlening na te streven & de klant in de watten te leggen.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Liesbeth- Front office

Beoordeeld op 24 september 2019

het was weer top en het van het zeer lekker en fijn gegeten
en natuurlijk lekker gedronken het buffet is top en dessert buffet dan om je vingers ervan af te likken
een dag om niet te vergeten een aanrader voor iedereen

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Bij aankomst moest het gehele bedrag voor het verblijf op voorhand worden voldaan. Het hotel blijkt niet van een lift te zijn voorzien, waardoor onze kamer op de 2e etage aan de straatzijde via een "kruip door, sluip door route" moest worden bereikt; vluchtmogelijkheden zijn onvoldoende. Toen wij om 21:00 uur weer in het hotel kwamen was de receptie niet bezet en konden we niets te drinken bestellen. Een bar is blijkbaar niet aanwezig. Een gerenoveerd maar gedateerd hotel van onvoldoende niveau.

Kamertip: kamer aan achterzijde hotel boeken i.v.m. geluidsoverlast (verkeer) aan voorzijde
Datum van verblijf: augustus 2019
Eccellenza01, Front Office Manager van Cortina Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Beste

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hechten veel belang aan service en kwaliteit, daarom is uw mening voor ons van groot belang om onze diensten steeds verder te optimaliseren.

We vragen inderdaad om uw verblijf te betalen bij aankomst. Als team hebben wij voor deze werkwijze geopteerd, dit op vraag van heel wat gasten die graag vroeg wensen te ontbijten en uit te checken zonder dat ze nog bij de receptie moeten langsgaan. Zo kunnen de hotelgasten zich tijdig naar hun bestemming of werkplaats verplaatsen.

Indien u dat wenst, mag u steeds ons personeel vragen om uw bagage naar uw kamer te brengen. Zij zullen dit met veel plezier voor u doen.

Helaas was ons restaurant net met 'jaarlijks verlof' tijdens uw verblijf en was de bar uitzonderlijk open tot 20u, waarvoor onze excuses. Intussen is ons voltallig team terug aan het werk en kan u op elk moment van de dag genieten van een drankje in onze lobby.

We hopen u in de toekomst nog te mogen verwelkomen zodat u van onze geoptimaliseerde service kan genieten.We zullen u ook met veel plezier onze nieuwe restaurantkaart voorstellen en zetten daarbij graag onze overheerlijke tapas in de kijker.

Beoordeeld op 19 maart 2019 via mobiele applicatie

Een feestje, klein of groot? Dan heeft cortina verschillende oplossingen. Wij hadden zaterdag een superleuk verjaardagsfeestje. Alles erop en eraan, lekkere hapjes, gerechtjes om U tegen te zeggen, bediening was top.dj super in orde, in 1woord; dikke pluim!! Proficiat!

Datum van verblijf: maart 2019