Beoordeeld op 24 september 2019

het was weer top en het van het zeer lekker en fijn gegeten
en natuurlijk lekker gedronken het buffet is top en dessert buffet dan om je vingers ervan af te likken
een dag om niet te vergeten een aanrader voor iedereen

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Bij aankomst moest het gehele bedrag voor het verblijf op voorhand worden voldaan. Het hotel blijkt niet van een lift te zijn voorzien, waardoor onze kamer op de 2e etage aan de straatzijde via een "kruip door, sluip door route" moest worden bereikt; vluchtmogelijkheden zijn onvoldoende. Toen wij om 21:00 uur weer in het hotel kwamen was de receptie niet bezet en konden we niets te drinken bestellen. Een bar is blijkbaar niet aanwezig. Een gerenoveerd maar gedateerd hotel van onvoldoende niveau.

Kamertip: kamer aan achterzijde hotel boeken i.v.m. geluidsoverlast (verkeer) aan voorzijde
Datum van verblijf: augustus 2019
Eccellenza01, Front Office Manager van Cortina Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Beste

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hechten veel belang aan service en kwaliteit, daarom is uw mening voor ons van groot belang om onze diensten steeds verder te optimaliseren.

We vragen inderdaad om uw verblijf te betalen bij aankomst. Als team hebben wij voor deze werkwijze geopteerd, dit op vraag van heel wat gasten die graag vroeg wensen te ontbijten en uit te checken zonder dat ze nog bij de receptie moeten langsgaan. Zo kunnen de hotelgasten zich tijdig naar hun bestemming of werkplaats verplaatsen.

Indien u dat wenst, mag u steeds ons personeel vragen om uw bagage naar uw kamer te brengen. Zij zullen dit met veel plezier voor u doen.

Helaas was ons restaurant net met 'jaarlijks verlof' tijdens uw verblijf en was de bar uitzonderlijk open tot 20u, waarvoor onze excuses. Intussen is ons voltallig team terug aan het werk en kan u op elk moment van de dag genieten van een drankje in onze lobby.

We hopen u in de toekomst nog te mogen verwelkomen zodat u van onze geoptimaliseerde service kan genieten.We zullen u ook met veel plezier onze nieuwe restaurantkaart voorstellen en zetten daarbij graag onze overheerlijke tapas in de kijker.

Beoordeeld op 19 maart 2019 via mobiele applicatie

Een feestje, klein of groot? Dan heeft cortina verschillende oplossingen. Wij hadden zaterdag een superleuk verjaardagsfeestje. Alles erop en eraan, lekkere hapjes, gerechtjes om U tegen te zeggen, bediening was top.dj super in orde, in 1woord; dikke pluim!! Proficiat!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 27 januari 2019 via mobiele applicatie

Een nacht verbleven voor werken in de buurt. Salons Cortina beschikt over feestzalen, restaurant en hotel met diverse kamers. De kamers zijn verzorgd, functioneel en het ontbijt was prima in orde. Een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Eccellenza01, Front Office Manager van Cortina Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2019

Beste

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw mening is voor ons van groot belang om een uitstekende service te blijven aanbieden.
We zijn blij te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf en het ontbijt. Hopelijk kunnen we u in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel en restaurant waar u voortaan kan genieten van een heerlijke cocktail en verrassende tapas.

Met vriendelijke groeten

Front Office Salons Cortina

Beoordeeld op 11 december 2018 via mobiele applicatie

Net hotel met zeer vriendelijk personeel.
De parkeerplaats is zeer ruim en licht achter het hotel dus geen probleem om je auto veilig te parkeren.
Het eten in het restaurant is lekker en de ober doet als er aan om aan je wensen te voldoen.
De kamers zijn wel klein maar als je meerderen nachten verblijft en tussen door niet laat schoonmaken krijg je een kortingsbon om uit te geven in de restaurant. De kamers zijn ook wel gehorig en de ventilator in de badkamer maakte veel herrie.
Als bij al fijn hotel.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Eccellenza01, Front Office Manager van Cortina Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2019

Geachte

Bedankt dat u eventjes de tijd nam om ons hotel te beoordelen.

Wij stellen uw mening erg op prijs en uw opmerkingen werden uitvoerig besproken in ons team.

Op basis van de opmerkingen van onze hotelgasten werd ons hotel intussen ook grondig gerenoveerd.
Zowel de kamers als badkamers kregen een flinke update en kregen een frisse en moderne uitstraling.

Op onze website cortinahotel.be vindt u alvast een aantal foto's van de vernieuwde kamers.
U kan er ook de verschillende kamertypes bekijken: single room, queen room, twin room en family room en eventueel via deze weg een kamer reserveren.

We hopen u in de toekomst nog te mogen verwelkomen en zullen u met veel plezier een gerenoveerde kamer toewijzen.

Met vriendelijke groeten

Front Office Salons Cortina