Beoordeeld op 15 oktober 2017

Voor een huwelijk hadden wij (koppel) en de moeder van de bruid elk een promo tweepersoonskamer geboekt, voor de prijs van een éénpersoonskamer.
Daar aangekomen waren alle tweepersoonskamers volgeboekt, en moesten we het doen met een éénpersoonskamer (bed 1,2m breed, 1 set handdoeken.....). "Gelukkig" kregen we wel een extra kussen en moest ik niet bijbetalen voor het ontbijt.
Ook de moeder van de bruid, die ev. een vriendin had willen aanbieden in haar kamer te overnachten, had hetzelfde: een éénpersoonskamer. Bij controle van de bevestigingsmail stond er bij beiden: tweepersoonskamer, maar geboekt voor 1 persoon (?)
DIT IS GEEN TOEVAL MEER!
De kamer was trouwens erg gedateerd, de douche vol schimmel en het ontbijt eerder karig. Nooit meer!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 10 september 2017

Ruime kamers enigszins een klein beetje gedateerd maar verder wel oke.
Douchen in de badkuip voelde wat vreemd en gleed bijna uit, overigens verder prima badkamer met shampoo om te gebruiken.
Qua ligging dichtbij een uitvalsweg, naar Frankrijk en de omgeving. Verder de typische Belgische/Vlaamse omgeving met allemaal huizen pal aan de uitvalsweg,heeft ook wel zijn charme. Ontbijt was verder prima en zat bij de prijs inbegrepen net als parkeren.Voor 2 personen €95 euro goed te doen voor een nacht al vind ik €82,- voor een persoon dan net iets over de top. Verder aardige personeel en hulpvaardig

Kamertip: Ik denk dat er s,nachts geen vliegtuigen vertrekken van het vliegveldje achter waardoor je rustiger slaapt aan de achterkant.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 12 mei 2017

dit was goed voor één nacht,maar voor die prijs mag het wat meer zijn
het ontbijt werd niet aangevuld,het brood was op,fruit,nog heel weinig,fruitsap was ook op,charcuterie werd niet aangevuld,we hadden de indruk dat het snel moest gaan,alhoewel we er al rond 9 uur waren,nee deze is niet voor herhaling vatbaar,we zijn meer gewoon,in het bijzonder het ontbijt,kamers zijn in orde maar niet luxueus,de prijs van een éénpersoonskamer vind ik héél erg duur

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 11 februari 2017 via mobiele applicatie

Tijdens een gezellige avond beland in de bar van bell-x was zeer leuk en verzorgde drankjes. Zeker voor herhaling vatbaar. De kamer was ook zeer verzorgd ook het ontbijt was proper en lekker. Met andere woorden een proper en gastvrij hotel.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 15 februari 2016

Het hotel is goed gelegen nabij de luchthaven.
De kamer was ruim en proper.
De bedden waren ok.
Het ontbijt was goed verzorgd.
Het hotel heeft zijn sporen van de tijd maar is voor een kort verblijf ok.

Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken