“Mooie ruïne”
Beoordeling van Abbaye d'Aulne

Abbaye d'Aulne
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 dingen om te doen in Thuin
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi om gezien te hebben. Openingstijden in de zomer vanaf 13:00uur. Wel handig om te weten: als je vroeg wilt gaan kijken kan dat dus niet. Mogelijk veranderd dat nog ren keer.
Leuk om te wandelen en een mooie omgeving.

24 juli 2016 beoordeeld

dit valt tegen op elk gebied.is moeilijk te vinden en uitleg enkel in het frans
weinig te doen in de omgeving

23 augustus 2015 beoordeeld

Je moet niet verder rijden dan de abdij en je onmiddellijk parkeren.
Komen er al 13 jaar en de weg verderop blijft hopeloos. Je rijdt je gewoonweg vast in het verkeer, zo druk is het er en dit niet voor de abdij zelf!

De prijzen van het café naast de abdij, beginnen nu toch wel de pan uit te swingen en niet alles op de kaart is voorradig, echt jammer als de kaart reeds zo beperkt is.

Ik las: hygiëne; tja, ligt dit aan het huispersoneel, of aan de gasten (?): dat mensen zo vies kunnen zijn!

De sfeer is er toch wel huiselijk, we komen vaak aan de praat met mensen: wij hebben graag te doen met de Walen.

De vogelshow is leuk, maar die vind je natuurlijk ook op andere plaatsen.

Wij vinden het echt wel gezellig en blijven terugkeren!

Dat het zo druk is, hebben we nooit echt begrepen: verderop liggen enkele eetgelegenheden, een minigolf, en we zien ook wandelaars: maar er is een brug voor één auto, normaal ook een weg voor 2 auto's naast elkaar, maar het staat altijd zo vol geparkeerd, ho-pe-loos: je moet echt de weg nemen langs de andere kant en daar is niemand, en waarschijnlijk op een mindere mooie dag ook veel rustiger

25 mei 2015 beoordeeld

Vanop de straat is er niet veel te zien, behalve een ruïne. Via bewegwijzerde paden zie je de volledige historische site.

Bekijk meer beoordelingen
2 oktober 2016 beoordeeld

Reizigers die Abbaye d'Aulne bekeken, bekeken ook

In Abbaye d'Aulne geweest? Deel je ervaringen!