2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 127
PricelineUS$ 126
Hotels.comUS$ 127
TravelocityUS$ 127
FindHotelUS$ 126
Orbitz.comUS$ 127
Beoordeeld op 12 juli 2021

De reviews op tripadvisor hadden mij iets meer doen verwachten. De algemene sfeer van het hotel is wel leuk ; een authentiek huis met een romantische uitstraling, een prachtige tuin, en dat alles in het hartje van Rochefort.

Onze kamer was in het hoofdgebouw, maar was heel erg donker (slechts een heel klein raampje in de kamer dat nauwelijks open kan). De kamer was ook bijzonder warm, ondanks het feit dat de temperaturen heel erg matig waren (nauwelijks boven de 20 graden). De badkamer is ook een zwak punt : ofwel is er warm water ofwel is er koud water, maar beiden terzelvertijd is blijkbaar niet mogelijk.

Het ontbijt wordt aan tafel bediend, wat op zich wel zijn charmes heeft, maar de producten zijn niet echt top (bv de koffiekoekjes) en het assortiment is niet zo uitgebreid. Spiegelei was wel heel erg lekker.

Voor die prijs mag het allemaal net iets meer zijn.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 7 juli 2021 via mobiele applicatie

Onthaal was vriendelijk en (deels) in het Nederlands (wat voor ons niet hoeft, maar handig is). Ontbijt aan tafel was OK rekening houdende met de Corona maatregelen, maar het is vooral de kamer die de zwakke quotering verklaart.
Kamer aan de straatkant had extreme lawaaihinder van het verkeer, maar was vooral ook zeer warm ondanks de eerder zachte temperaturen. Ook had men steeds de indruk van te weinig zuurstof in de Kamer en was de lucht erg droog. Het personeel was dan weer wel erg behulpzaam en vriendelijk.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 27 maart 2021 via mobiele applicatie

Gisteren ingecheckt, deftige kamer.
Vandaag moesten we van kamer verhuizen ... desastreus een 1 persoonskamer veranderd in een 2 persoonskamer waar 1 van de 2 personnen door de knieën gaan lopen om de verwarming aan te steken.
Gastronomisch restaurant 14/20 Gault et Millault, Hotelschool van Koksijde verwacht je je toch aan een deftig gesoigneerd ontbijt, NIET DUS, vulgaire diepvries afgebakken koffiekoeken, stokbrood even hard of je die gisteren had gekocht, eieren niet afgekruid, 2 magere flinterdunne sneetjes spek, half bedorven fruit aan tafel en een mini glas fruitsap, een actimel’tje en een Activia Yoghurtje, toespijs? Hmmm 1 sneetje ham in 2 gesneden en 2 flinterdunne sneetjes kaas met andere woorden veel geld voor weinig kwalitatiefs!
De voorgestelde lijst take away’s zijn helemaal niet naar de verwachtingen die past bij het soort etablissement!
Kortom je betaald veel voor weinig service want zelfs je eigen afwas moet je afruimen! Zeker NIET voor herhaling vatbaar en nog MINDER AAN TE RADEN!
Een trieste zielige resultaat als je het hotel op de hoogte brengt dat het een verrassing is en een belangrijk moment!
Een teleurgestelde klant die zich opgelicht voelt en zelf in de horeca werkzaam is als sales Manager!
Het is een schaamteelijk als restaurants, cafés, tea-room moeten sluiten wanneer hotels volboeken om de poen de niet ten zorge staat van z’n klanten!

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 27 december 2020

Het was super!! De ontvangst (ondanks corona) De kamer was werkelijk SCHITTEREND nr. 40 een aanrader, service top, ontbijt op de kamer, heerlijk genieten, dit is een aanrader, we komen zeker terug! Prachtige inrichting, decoratie, wijnkelders, super!!

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 30 augustus 2020 via mobiele applicatie

De kamers zijn eenvoudig en goed. Sauna is klein, je moet er voor aanschuiven om er gebruik van te maken. Langer beschikbaar stellen is dan ook aan te raden. Restaurant is top, enorme keuze aan kwaliteitswijnen, prima gerechten.. niets op aan te merken. Gezellige sfeer bovendien. Ook ontbijt is uitstekend .. perfecte toepassing Corona-maatregelen.

Datum van verblijf: augustus 2020