TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Onze kamer nr 530 lag in het nieuwe gedeelte en was 20 euro duurder dan een standaardkamer, eigenlijk zou die 20 euro goedkoper moeten zijn. Matras versleten, zeer warm en geen airco, raam open wil zeggen veel straatlawaai, lakens werden op 6 nachten maar 1 keer ververst terwijl we elke nacht ons kapot zweette, restaurant was gesloten wegens verlof. Positief was er ook, een goed ontbijt, vriendelijk personeel, binnenzwembad en sauna vrij te gebruiken, oud gedeelte is mooi. Mensen die een goede beoordeling geven verblijven waarschijnlijk in het oud gedeelte. Voor ons nooit meer.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019

We hebben dit hotel zeer lastminute geboekt en hebben ons dit niet beklaagd.
Via een grote privé parking -achteraan het hotel- kan je op 2 manieren naar de receptie. Langs de buitentrap maar ook langs de kelders. Dit is echt wel een spectaculaire manier want je passeert langs de wijnkelders. Je waant je net in een donkere onderaardse kasteelgang. Het interieur van het hotel vond ik enorm mooi, maar dit is zeer persoonlijk. Veel oudere dingen terug een nieuw leven gegeven, al of niet met een likje verf of een modernere toets. De kamers zijn ruim en mooi ingericht. Alleen spijtig dat je niet op het balkon kan zitten. Er is geen airco, maar er staat een ventilator ter beschikking. De badkamer vond ik eerder aan de krappere kant. Er was wel een bubbelbad, maar dat doet tevens dienst als douche. De hogere instap vond ikzelf niet altijd gemakkelijk ( en al zeker niet voor oudere gasten) , persoonlijk mistte ik een vergrotende make-up spiegel. Het hotel beschikt over een klein verwarmd binnenzwembad, sauna en hamman. Het ontbijt is superlekker. Alles vers en heel veel fruit en een vers fruitsapje . Koffie /thee dien je zelf te halen aan een machine. Deze geeft dan maar een half tasje waardoor iedereen 2x moet drukken. Dit gaf soms wel wat aanschuif. In deze mooie zaak zou koffie aan tafel een pluspunt zijn. Het brood en charcuterie wordt aan tafel gebracht. Je kan zowel binnen als buiten eten. Met het oog op de vele insecten die er waren , is het misschien aangeraden om ofwel de charcuterie te voorzien van een afdekmandje of deze eveneens op de buffettafel te plaatsen. Hier kan je ook het fruit, yoghourt, confituren , .... vinden.
We hebben 1x s avonds in het hotel gedineerd. Je kon tijdens een aperitief in de tuin de menukaart bekijken. Alles wordt zeer mooi gepresenteerd en was lekker. Ben je een grote eter, dan neem je best een 4 of 5 gangenmenu. Er was een grote selectie aan wijnen ( ook normaal met al die wijnkelders).
Het hotel is midden in het dorp gelegen , wat je de mogelijkheid geeft om nog ergens anders iets te gaan drinken of eten.in het algemeen zijn er wel veel trapjes te doen.
Wij waren aangenaam verrast en keren zeker nog een keertje terug in herfst of winter.

Kamertip: Kies een kamer met zicht op de tuin
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Super weekend met topgastronomie!!! De kamer proper, verzorgd groot met oog voor detail. De weg van receptie naar de kamers via de wijnkelder is in een woord indrukwekkend . De service, eten, ontbijt en personeel zijn top. Dit is zeker een 4****ster waardig. Zeker voor herhaling vatbaar .

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Officieel is het een 3-sterren hotel, maar het ligt dicht bij een 4*. Gezellige kamers, salon en restaurant. Heel cosy en met smaak ingericht. Het vriendelijk personeel is attent en geeft de gasten een warm welkom. Het ontbijt is fijn. Een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 4 februari 2019 via mobiele applicatie

Zeven jaar geleden waren mijn toenmalige vriendje en ik hier al eens, het was ons eerste weekendje weg. Zeven jaar en twee kinderen later wilden mijn nu hubby en ikzelf ons eens in de watten laten leggen en genieten van elkaar in alle rust en comfort.
Met onze prachtige kamer (MET jacuzzi in de badkamer) en de thermen die er vrij toegankelijk zijn, lukte dat alvast. Een heerlijk etentje in het restaurant La Calèche (overigens met een zaaaaaalig wijntje) was een culinaire belevenis (moelleux!!!), en het ontbijt de volgende ochtend maakte dat we uitgerust en voldaan terug naar huis konden.
Aanrader voor een romantische getaway

Datum van verblijf: februari 2019