Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Super weekend met topgastronomie!!! De kamer proper, verzorgd groot met oog voor detail. De weg van receptie naar de kamers via de wijnkelder is in een woord indrukwekkend . De service, eten, ontbijt en personeel zijn top. Dit is zeker een 4****ster waardig. Zeker voor herhaling vatbaar .

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Officieel is het een 3-sterren hotel, maar het ligt dicht bij een 4*. Gezellige kamers, salon en restaurant. Heel cosy en met smaak ingericht. Het vriendelijk personeel is attent en geeft de gasten een warm welkom. Het ontbijt is fijn. Een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 4 februari 2019 via mobiele applicatie

Zeven jaar geleden waren mijn toenmalige vriendje en ik hier al eens, het was ons eerste weekendje weg. Zeven jaar en twee kinderen later wilden mijn nu hubby en ikzelf ons eens in de watten laten leggen en genieten van elkaar in alle rust en comfort.
Met onze prachtige kamer (MET jacuzzi in de badkamer) en de thermen die er vrij toegankelijk zijn, lukte dat alvast. Een heerlijk etentje in het restaurant La Calèche (overigens met een zaaaaaalig wijntje) was een culinaire belevenis (moelleux!!!), en het ontbijt de volgende ochtend maakte dat we uitgerust en voldaan terug naar huis konden.
Aanrader voor een romantische getaway

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier twee nachten geslapen. Voor onze derde nacht moeten we verhuizen omdat er geen plaats meer is. Oudjaarsnacht slapen we in het bijhotel. De vormgeving van het hotel moet je gewoon worden. Vrij omslachtig om van de nieuwbouw in het restaurant te geraken. Alleszins niet evident voor mensen die slecht te been zijn. De kamer was prima. In de badkamer een jacuzzi met douche. Heb van de jacuzzi geen gebruik gemaakt. Persoonlijk heb ik liever een instapdouche. Lekker bed om in te slapen. Aangezien het slapen is onder het dak kan ik me inbeelden dat het in de zomer warm kan worden. Het ontbijt ‘s morgens is alles wat je kan wensen. Het zwembad is een extra pluspunt. De WiFi verbinding werkt goed en snel. Alleen spijtig dat we nu voor een avond moeten verhuizen.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 12 december 2018

Zeer groe kamers en veel keuze in de kamers zwembad sauna alles er op en aan grote parking en veel l keuze in de kamers van Standaard naar Suites en de restaurant ook heel lekker wel de wijnen zijn azn de hoge kant vindt ik voor de rest niets op te zeggen

Kamertip: Spreek met de Baalen zegt wat jegraag hebt je kan bespreken boven beneden let of zonder lift kelders zeer mooi met salons zeer spéciaal
Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde alleen