“heel goed”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
21 september 2018 beoordeeld

Verblijf in het hotel la Malle Poste met bijhorend restaurant La Calèche. Zeer goede keuken met uitgebreide keuze. Een aanrader. Zeer vriendelike bediening.

Datum van bezoek: september 2018

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie accommodatie, je zit heerlijk! Het eten was ook lekker, niet super goed. De prijs doet je meer verwachten. Voor ons was de elf euro voor een fles (kraan?) water een letterlijke bottle neck.

Datum van bezoek: augustus 2018
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een avond hier gegeten. Er was een uitgebreid menu met voldoende keuze. Vooraf kregen we twee rondes amuses, helaas niet ‘van het huis’. Het eten was prima verzorgd, goede hoeveelheden. We hebben vlees en vis genomen, en een kaasplank toe. Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
23 juli 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening. Super lekker eten. Echt waar voor je geld!!! Een echte aanrader als je in Rochefort vertoeft!

Datum van bezoek: juli 2018
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op verblijf in het aanpalende hotel en konden zodoende meerdere keren genieten van deze keuze.
Verfijnd, verrassend en heerlijk. Wat had ik zo'n spijt toen mijn eten op was
De bediening is ook zeer vriendelijk en correct. Een absolute aanrader, ondanks de toch wat hogere prijzen.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die La Caleche bekeken, bekeken ook

Villers-sur-Lesse, Rochefort

In La Caleche geweest? Deel je ervaringen!