“Heerlijk en culinair”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een avond hier gegeten. Er was een uitgebreid menu met voldoende keuze. Vooraf kregen we twee rondes amuses, helaas niet ‘van het huis’. Het eten was prima verzorgd, goede hoeveelheden. We hebben vlees en vis genomen, en een kaasplank toe. Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018

23 juli 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening. Super lekker eten. Echt waar voor je geld!!! Een echte aanrader als je in Rochefort vertoeft!

Datum van bezoek: juli 2018
21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op verblijf in het aanpalende hotel en konden zodoende meerdere keren genieten van deze keuze.
Verfijnd, verrassend en heerlijk. Wat had ik zo'n spijt toen mijn eten op was
De bediening is ook zeer vriendelijk en correct. Een absolute aanrader, ondanks de toch wat hogere prijzen.

Datum van bezoek: mei 2018
18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, goed, gezellig en niet te duur. Bediening vriendelijk en kan zowel in het Nederlands als in het Frans.

Datum van bezoek: april 2018
22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weekendje Rochefort geboekt in la malle post aangrenzend aan het restaurant. Eerste avond hebben we ons eens goed laten gaan. Als voorgerecht de zalm genomen en als hoofdgerecht de simmentaler. Zeer lekker, bakwijze was perfect. Al ben ik meer fan van een simmentaler gegrild op houtskool.
Nadien hebben we nog een laatste drankje genuttigd in de salon. We kregen een bordje met gebakjes erbij. Erg attent. Zeer lekker gegeten. Wel prijzig maar zijn geld waard.

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die La Caleche bekeken, bekeken ook

Villers-sur-Lesse, Rochefort

In La Caleche geweest? Deel je ervaringen!