Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 123
PricelineUS$ 123
Hotels.comUS$ 124
TravelocityUS$ 124
Orbitz.comUS$ 124
Agoda.comUS$ 123
Beoordeeld op 20 juni 2019 via mobiele applicatie

Het hotel en de kamer is gedateerd. Er schijnen ook gerenoveerde kamers te zijn. Kamer is schoon, bed en douche prima. Ontbijt voldoet en er is keuze voldoende. De menukaart van het restaurant is gevarieerd. Vanwege de prijs/kwaliteit waardeer ik dir hotel met 4 sterren. Als ik hier weer in de buurt moet zijn voor het werk zou ik dit hotel weer boeken

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 augustus 2018

Dit hotel kan zeker wel een opknapbeurt gebruiken.
Bij aankomst op de parking zagen we al direct twee afvalcontainers staan met een hoop rommel in. Ook de inkom van het hotel was vrij slordig.
Het interieur heeft meer dan een facelift nodig.
De lift was buiten gebruik.
De kamers waren redelijk maar de badkamer was vreselijk aftands.
Qua netheid was het hotel in orde: de kamers waren heel proper.
DE grote troef van dit hotel is toch wel het personeel: misschien toch wel wat onderbemand maar al het personeel was buitengewoon vriendelijk, behulpzaam en discreet. Dit maakt heel veel goed!!! Een dikke pluim voor deze mensen.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 5 september 2017

Met onze fietsclub hadden we een verblijf geboekt in dit hotel.
Op zaterdagmorgen zijn we aangekomen maar niet alle kamers waren vrij, maar we kregen een alternatief om onze bagage te plaatsen en ons om te kleden voor de fietstocht.
Het ontbijt was uitgebreid en voldoende keuze. Het avondeten was lekker en verzorgd maar je zag dat ze dit niet gewoon waren om voor een grote groep te dienen.

Kamertip: We hebben een paar kamers bekeken en zijn ruim en vernieuwd op het vierde verdiep
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 14 februari 2016 via mobiele applicatie

Heel goed hotel diervriendelijk mooie en propere ruime kamers het personeel is er ook heel vriendelijk en behulpzaam heb er al terug gereserveerd voor een verblijf in mei we kijken er al naar uit ook een ruime parking voor de wagen

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 25 november 2015 via mobiele applicatie

Leuk hotel, sympathieke bediening en prima service, vriendelijk personeel, een aanrader, het eten lekker en geeft een buikje vol gevoel, ook streek gebonden bieren, voor de liefhebbers natuurlijk, grote parking, gezellige, knusse kamers en free wifi

Datum van verblijf: november 2015
Reistype: Reisde voor zaken