“Top”

Le Beau Sejour
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Nassogne
Keukens: Frans
1 week geleden beoordeeld

Voor de derde keer genoten van een midweek in half pensioen.
Mooi ingerichte kamers. Alles netjes. Vriendelijk onthaal en personeel.
Fantastisch ontbijt en heerlijk eten. Proficiat!! Komen zeker terug.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een trainingsrit voor het fietsen passeerden we hier op 75% van onze hoogtemeters en vonden we het een goed idee om hier iets te eten.
We waren alleen in het restaurant en zaten in de prachtige tuin.
Men probeerde ons wel te duwen in de richting van een tweegangenmenu maar na wat aandringen konden we ook alleen een hoofdgerecht bestellen dat verbazend genoeg niet duurder was dan in de menu.
We kozen alledrie voor het lamsvlees en dat bleek een uitstekende keuze. Heerlijk lamsvlees met wat lekkere groentjes en een ravioli.
Vriendelijke bediening.

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Elk jaar opnieuw is het hier fantastisch. Het eten is altijd geslaagd! De bediening vriendelijk en goedgemutst! & een dikke proficiat aan Nicolas, Manu & hun team!

18 september 2017 beoordeeld

het was een jaar of vijf geleden dat we in dit hotel-restaurant overnacht hebben met de familie. daarom hadden we besloten om daar nog eens gaan te eten. en we hebben daar weer ongelooflijk goed gegeten; de bediening was top en het eten was navenant.echt een aanrader. prijs-kwaliteit tip top.

14 augustus 2017 beoordeeld

aperitief neem je in het salon waar ook de amuses worden geserveerd. Daar wordt ook de keuze van gerechten of menu genoteerd. Wanneer je aperitiefje op is, wordt je begeleid naar je tafel.
Je krijgt de keuze tussen een 2-gangenmaaltijd (+eventueel dessert) of een menu-formule. De kaart is beperkt maar biedt zowel vis als vlees aan. De borden zijn mooi afgewerkt en de smaken zitten goed.

Reizigers die Le Beau Sejour bekeken, bekeken ook

Nassogne, Belgisch Luxemburg

Rochefort, Namur Province
Nassogne, Belgisch Luxemburg

In Le Beau Sejour geweest? Deel je ervaringen!