Beoordeeld op 2 mei 2022

We hadden een topverblijf in dit prachtig hotel. Het personeel was uitermate vriendelijk en we hebben fantastisch gedineerd. Er zijn ook veel wandel- en fietsmogelijkheden vanaf het hotel. Hier komen we zeker terug.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 26 maart 2022

Het gastronomisch eten was uitstekend.
Ontbijt gewoontjes.
De gelijkvloers kamer was slecht! Echt geen €125/nacht waard! Slechte bedden, 2x1 persoonsbedden die uit elkaar schuiven, matras waarvan je de vering voelt... Het was niet proper genoeg naar mijn goesting, vingers en vuil op de kleerkast, onder het bed stof, stofweb boven de nachtlamp, handdoeken met gaten in... lawaai van de (boven) buren... zij zullen met hetzelfde probleem zitten dat de bedden uit elkaar gaan en je die dan telkens terug tegen elkaar moet schuiven

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 9 maart 2022

De kamers zijn dringend aan een vernieuwing toe , er hing ook een onaangename geur in de kamer .
Het avondeten was uitstekend , mooi gepresenteerd , lekker wijnen kortom sublime .
Het ontbijt kan wel wat verbetering krijgen er waren geen broodjes alleen brood en stockbrood of zoete broodjes, keuze beleg en dergelijk was ruim voldoenden .

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 19 februari 2022

We hebben genoten van ons verblijf.
Verzorgde kamer.
Genieten van het aperitief in het salon.
Fantastische keuken en verzorgde bediening. De waardering van Gault & Millau is absoluut terecht.
We komen zeker terug.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 16 februari 2022

Zeer goed meegevallen Valentijnsweekend. Lekkere maaltijden en kennis van zaken van wijnen maakten het tot een voor herhaling vatbaar geheel. Intussen hebben we dit hotel al aan vrienden aangeraden...

Datum van verblijf: februari 2022