Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 138
PricelineUS$ 138
Hotels.comUS$ 136
TravelocityUS$ 136
Orbitz.comUS$ 136
Agoda.comUS$ 137
Beoordeeld op 28 december 2021

4.8 op 5, steeds leuk om terug te gaan. Klasse restaurant, goed uitgebreid ontbijt, goed bed, rustige omgeving. Wij gaan reeds 20 jaar en zullen blijven gaan.
Steeds enorm vriendelijk op alle mogelijke momenten.
Aperitief aan de open haard is zalig.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 20 november 2021

Mooie locatie, propere kamer en badkamer. Ontbijt voldoende gevarieerd en lekker. Zeer goed restaurant met maar 1 minpuntje...we hadden een fazant gerecht en op ons bord lag 1 kroketje...dat vonden we toch wel zeer zuinig en er kwam geen extra in een kommetje of zo...

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 21 september 2021

Over de gehele lijn vinden wij dit hotel/restaurant een echte aanrader!! Een eigen parking, zeer proper, het eten altijd verassend en lekker met voldoende afwisseling.
Een pareltje midden de ardense bossen.

Beoordeeld op 11 september 2021

We kwamen per toeval terecht in Le Beau Séjour, maar wat een ontdekking. We genoten van de rustige, stijlvolle en aangename omgeving. En genoten 's avonds van de excellente keuken! Een adresje om te onthouden, waar we zeker nog zullen terugkomen.

Beoordeeld op 11 september 2021

Lekkere keuken, familiezaak met persoonlijke bediening, hond vriendelijk, authentiek gebouw en goed gelegen, vlakbij verschillende goed aangeduide wandelingen. Perfect adres voor een bezoek aan de Ardennen!