Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 137
PricelineUS$ 137
Hotels.comUS$ 136
TravelocityUS$ 136
Orbitz.comUS$ 136
Agoda.comUS$ 138
Beoordeeld op 20 november 2021

Mooie locatie, propere kamer en badkamer. Ontbijt voldoende gevarieerd en lekker. Zeer goed restaurant met maar 1 minpuntje...we hadden een fazant gerecht en op ons bord lag 1 kroketje...dat vonden we toch wel zeer zuinig en er kwam geen extra in een kommetje of zo...

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 21 september 2021

Over de gehele lijn vinden wij dit hotel/restaurant een echte aanrader!! Een eigen parking, zeer proper, het eten altijd verassend en lekker met voldoende afwisseling.
Een pareltje midden de ardense bossen.

Beoordeeld op 11 september 2021

We kwamen per toeval terecht in Le Beau Séjour, maar wat een ontdekking. We genoten van de rustige, stijlvolle en aangename omgeving. En genoten 's avonds van de excellente keuken! Een adresje om te onthouden, waar we zeker nog zullen terugkomen.

Beoordeeld op 11 september 2021

Lekkere keuken, familiezaak met persoonlijke bediening, hond vriendelijk, authentiek gebouw en goed gelegen, vlakbij verschillende goed aangeduide wandelingen. Perfect adres voor een bezoek aan de Ardennen!

Beoordeeld op 3 september 2021

Uitstekende keuken. Dit hotel is zeer goed gelegen om de prachtige omgeving te verkennen en te genieten van de rust die er heerst. Zeer vriendelijk personeel dat alles doet om het de gasten naar hun zin te maken. Ideaal voor een weekend verblijf of gastronomisch weekend.