“Een korte lunch tijdens een fietstocht in de fantastische polders in de buurt van De Haan.”
Beoordeling van Het Mortierken

Het Mortierken
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Meetkerke
6 augustus 2020 beoordeeld

Ideale rustplaats tijdens fietstocht. Proper, schaduwrijk terras, prima brasserie-keuken. Gezellige en vriendelijke bediening. Absolute aanrader !

Datum van bezoek: augustus 2020

28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker verpozen tijdens wandel- of fietstocht in de meetkerkse moeren. Fijne kaart met veel vis, ietsje aan de prijzige kant maar echt wel een aanrader. Niet geproefd van de tearoom kaart want meer dan voldaan!

Datum van bezoek: juli 2020
14 juli 2020 beoordeeld

hadden we niet de fietsknooppunten gevolgd, we hadden het nooit gevonden - echt een ideale stop en ze hebben er alles - bovendien een zeer vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: juli 2020
5 maart 2020 beoordeeld

na een wandeling in de polders , nog even nagenieten in een authentiek plekje , wat een zalige plaats ! Super toffe bediening , vlotte babbel , het is een beetje thuiskomen !

Datum van bezoek: februari 2020
10 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne en gezellige avond beleefd bij het mortierken. Ontvangst was warm, vriendelijke bediening zoals het hoort te zijn.
Waren met 6 en allen goed gegeten.
Mooie porties.
Wij komen graag nog eens terug.

Datum van bezoek: februari 2020

In Het Mortierken geweest? Deel je ervaringen!