Hoogtepunten uit beoordelingen

macpatricku2
Zwijndrecht, België
Lees alle 52 beoordelingen

Beoordeeld op 22 april 2019

Zeker de moeite waard om eens langs te rijden. De verschillende platformen op 15, 30 en 45 meter bieden een fantastisch uitzicht! Door hoogtevrees maar tot op 30 meter geweest (de trap bestaat uit geperforeerde staalplaten dus je ziet bij elke stap hoe hoog je zit). Maar op 30m is het uitzicht ook al zeer mooi!
Fototoestel en/of verrekijker zeker meenemen!

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 13 mei 2018

Zeker eens bezoeken als je in de buurt bent maar doe wel een jas mee want het waait daar boven behoorlijk. Je hebt er een prachtig 360° uitzicht over heel de streek.
Voor de liefhebbers van wandelen, er vertrekken hier een paar mooie wandelingen.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Ondanks mijn tikkeltje hoogtevrees vatte ik de beklimming aan. De eerste uitkijk op 15 meter viel mee, op 30 meter hield ik mij met een sterke greep vast aan de reling. Bizar, op 45 meter genoot ik het meest. De verrekijker en de klare zonnige lucht maakten het bijzonder.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 6 januari 2017

Positieve indruk bij eerste bezoek: men verwacht niet direct zo'n imposante constructie in deze regio. Op hoogste terras van de 3 een prachtig vergezicht van de omgeving. Wel een groot aantal trappen te betreden (geen lift). Na inspanning kan je even uitrusten met de kinderen aan het klein speelpleintje. Ook een infostand aanwezig met drankautomaat en W.C., maar zelden geopend.
Ruime parkeermogelijkheid en voor natuurliefhebbers startplaats van mooie wandelingen.
Belangrijk: bezoek aan "Tour du Millénaire" is gratis!

Datum van activiteit: december 2016
Beoordeeld op 28 november 2016

Gisteren de toren bezocht , jammer van het weer , was mistig maar toch was het uitzicht super . Een aanrader

Datum van activiteit: november 2016