Hoogtepunten uit beoordelingen
Magnifiek uitzicht

Zeker de moeite waard om eens langs te rijden. De verschillende platformen op 15, 30 en 45 meter ... meer lezen

Beoordeeld op 22 april 2019
gerdvw
Wat een hoogte !

Beoordeeld op 8 augustus 2017
eddy h
Lebbeke, België
Lees alle 52 beoordelingen

Beoordeeld op 8 augustus 2017

Ondanks mijn tikkeltje hoogtevrees vatte ik de beklimming aan. De eerste uitkijk op 15 meter viel mee, op 30 meter hield ik mij met een sterke greep vast aan de reling. Bizar, op 45 meter genoot ik het meest. De verrekijker en de klare zonnige lucht maakten het bijzonder.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 6 januari 2017

Positieve indruk bij eerste bezoek: men verwacht niet direct zo'n imposante constructie in deze regio. Op hoogste terras van de 3 een prachtig vergezicht van de omgeving. Wel een groot aantal trappen te betreden (geen lift). Na inspanning kan je even uitrusten met de kinderen aan het klein speelpleintje. Ook een infostand aanwezig met drankautomaat en W.C., maar zelden geopend.
Ruime parkeermogelijkheid en voor natuurliefhebbers startplaats van mooie wandelingen.
Belangrijk: bezoek aan "Tour du Millénaire" is gratis!

Datum van activiteit: december 2016
Beoordeeld op 28 november 2016

Gisteren de toren bezocht , jammer van het weer , was mistig maar toch was het uitzicht super . Een aanrader

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 1 september 2016

De toren heeft 3 niveaus, Na ongeveer 150 trappen wordt je bij zonnig weer beloond met een mooi uitzicht op de streek.
Bij slecht weer is het verboden de toren te betreden.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 25 augustus 2016

Een mooie moderne 43 m hoge toren met trappen ! Het uitzicht is overweldigend , op een zeer zonnige dag.

Datum van activiteit: augustus 2016