Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Slechts 7 km van het toeristische kleinste stadje van België. Zeer mooi gelegen, aan een straatje zonder verkeer. Er is een grote tuin , met gazon, bomen en BBQ. Die moet je wel delen met eventuele andere huurders. Het is eigenlijk een huis dat in drie appartementjes werd verdeeld, waarvan twee voor 2 personen, en 1 met 2 slaapkamers. Iedereen heeft een eigen terras met tafel, ligstoel, stoelen. Het enige nadeel is dat de keuken een verdieping lager ligt, zodat je eerder beneden eet. Het terras is dus aan je slaapkamer. Alles is erg netjes, het bed is zeer goed, om de twee dagen bracht de eigenares nieuwe handdoeken en vroeg of je iets nodig had. Voor de rest veel privacy, de eigenaars wonen ongeveer 10 minuutjes er vandaan. Je moet dus bellen wanneer je aankomt. Maar het leukste was de zeer originele inrichting, heel ongewoon in de Ardennen. De man is schrijnwerker met echt veel fantasie, kunstzinnig, zeker niet ouderwets, niets is rustiek of kitsch, maar verwacht zeker niets moderns. Alle comfort is er, maar het lijkt wel een kabouterhuisje. Alles is van hout en leem, alles is in bruine tinten. De douche staat eigenlijk midden in je kamer maar je ziet niet dat het een douche is door de speciale afwerking, de lavabo is in hout, in een groot houten blok, de wc is vlak naast je bed maar afgewerkt met een vouwdeur en oude venstertjes, de salontafel is een enorme houten blok... Er ligt een hele map vol toeristische documentatie van de streek. Drie mooie makkelijke wandelingen vertrekken aan het huis. Zeer rustige buurt. In Bohan en Barvaux valt er niets te beleven, maar er zijn warenhuizen. In Durbuy is een slager met kaaswinkel, een goede bakker en talloze restaurants, van het mondaine Wout Bru met (dure) foodsharing en dure tapas, tot eenvoudige brasseries met dagschotel en meer beperkte kaart . Er zijn veel cafés en terrasjes en activiteiten bv voor kinderen, minigolf, park met buxus in alle vormen, grotten in de buurt, kayaks en fietsen te huur in de buurt, rotsklimmen (als je een brevet hebt). En een mooie makkelijke wandeling langs de Ravel, die je gedeeltelijk of geheel kan stappen of fietsen (14 km). In Durbuy is een zeer goede toeristische informatiedienst en een bancontact.
Het huisje had een goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. En als je zelf kookt, en je hebt een koelkast, is dit een goedkope vakantie.
Zeer vriendelijk onthaal.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

Al op de foto's zag de gîte er prachtig uit en de foto's geven de waarheid weer. De inrichting en stijl zijn bijzonder. Daarnaast is de verzorging en sevice door de gastvrouw tip top in orde! Hartelijk ontvangst (na een belletje was zij binnen 10 minuten bij de gîte) en alles was schoon en aanwezig. Van eerdere bezoekjes aan de Ardennen weten wij dat het verstandig is zelf zaken als toiletpapier, vuilniszakken en peper en zout mee te nemen, maar in Une Maison de la Campagne is het allemaal aanwezig. Wij verbleven er vier dagen en na 2 dagen kregen we schone handdoeken. Wij zouden hier zeker nog eens terugkomen!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 29 mei 2015

Een heel fijn huis. We hadden het huisje met 2 slaapkamers. Lekker rustig gelegen. Mooie inrichting, grotstijl. Alles aanwezig en erg comfortabel. Goede verzorging, lekker zeer uitgebreid ontbijt. Dit wordt netjes afgeleverd wanneer je dit zelf wil. Fijne bedden en ruime badkamer.

Kamertip: Als je niet goed te been bent is dit geen fijne locatie
Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 6 november 2013

We verbleven hier een lang weekend met 1 november. Het huisje was helemaal zoals we het ons hadden voorgesteld bij het zien van de foto's. Zodra je hier binnenstapt waan je jezelf in een sprookjeshuisje. Alles is heel artistiek en met liefde ingericht, natuurlijke materialen (vooral veel hout) maar dan in de vorm alsof het lijkt dat ze net uit het bos zijn geraapt !
Heel sfeervol, supergezellig. Heel vriendelijk ontvangen door de gastvrouw die 's morgens een heerlijk ontbijt aan de deur komt zetten. Ontbijt dito als inrichting, versgeperst fruitsap, lekkere eerlijke produkten ... Voor ons een plek om zeker nog terug te keren met wat meer tijd, ideaal voor een zen-wandelweekend !

Datum van verblijf: november 2013
Beoordeeld op 6 november 2013

Wat gepland stond als 'n symphatieke overnachtingsmogelijkheid, bleek 'n uiterst Organische ZEN-plek te zijn.

We voelden ons bijna op 'n andere planeet, zo'n rustige & sfeervolle plaats met 'n heerlijk "aards" gevoel & een onberispelijke service van de gastvrouw (Sandrine), zowel tijdens het onthaal als met haar ontbijtservice, we hebben er zéér van genoten... :-)

Sandrine & Phillipe, merci & een dikke proficiat voor wat jullie gerealiseerd hebben, wij komen zeker terug !!

Frans & Nikie Klink - Eugene

Kamertip: Wij verbleven in Gite n°1, de slaapkamer & bad waren geheel in Tadelakt gemaakt wat een héél fijn warm gevoel creëerde.
Datum van verblijf: november 2013