TOMTIBAL
Gent, België

Leuke tussenuit met de honden.

Beoordeling van B&B 't Wolvennest
5,0 van 5 bollen9 okt 2020 beoordeeld
Een prachtige b & b gelegen in het rustige heuvelland. Zeer vriendelijk onthaal door de uitbaters. We hadden een leuke kamer in een aparte afdeling van de vierkantshoeve. Het was leuk voor de honden, konden naar hartenlust ravotten. Wel een steile trap dus enkel voor jonge honden. Ook buiten was er een grote loopweide waar ze de beer konden uitlaten. Het ontbijt was heerlijk en zeker voldoende. Een dikke pluim voor Saïn. Doe zo voort.
Datum van verblijf: september 2020
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • ZenHotels.com
    • eDreams
    11.6 km van B&B 't Wolvennest
    Meer hotels in Heuvelland bekijken
    Beoordeeld op 21 september 2020 via mobiele applicatie

We namen kamer Lydie voor 1 nacht en we hebben er super van genoten. We hadden al een fiets 3-daagse achter de rug en we konden een sauna en infraroodcabine wel goed gebruiken.
    Het onthaal was fantastisch: we konden meteen borden en bestek gebruiken en onze picnic op de kamer opeten. De bar in de gastenkamer is absoluut mooi van prijs. Je kan er elektrische fietsen van goede kwaliteit huren. Het ontbijt was gevarieerd, lekker en supervers.

We komen terug en strooien aanbevelingen rond!

Datum van verblijf: september 2020
    Beoordeeld op 17 augustus 2020

Dit is een top bnb .We hebben enorm genoten van de rust , de landschappen en de leuke fietsroute s . Lekker ontbijt en top gastvriendelijkheid . Hier komen we zeker terug als we nog eens onze wijnvoorraad moeten aanvullen .
    groeten SO en DO

Datum van verblijf: augustus 2020
    Beoordeeld op 26 juli 2020

Leuk weekje vakantie gehad. Aangename ontvangst en zeer mooie kamer (met sauna).
    Toffe mensen de uitbaters en het voelde alsof je thuis was. Alles ook prima in orde op COVID-19 gebied.
    Lekker verzorgd ontbijt.
    Supertof en zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2020
    Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Top overnachting. Je slaapt in de rust en kalmte. Top ontbijt en heel vriendelijke mensen. Documentatie genoeg om je dag door te brengen. Zelfs bij regenweer. Electrische fietsen (te huren) om de heuvels te trotseren.

Datum van verblijf: augustus 2019
    Beoordeeld op 24 april 2019 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer in Heuvelland op weekend geweest. Deze keer bij het kersvers uitgebate Wolvennest.
    Wij hadden de Woody kamer met een extra aanpalend slaapvertrek. De kamers blijken allen recent opgeknapt en ogen fris. De uitbaters doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. De ruimte voor gasten met de honesty bar en kachel is een extra troef om ‘s avonds nog te genieten van een streekbier of plaatselijke wijn.
    Wij hadden het goed naar onze zin, doe zo voort!
    (enkel de temperatuur gooide een beetje roet in het eten.)

Datum van verblijf: april 2019