P Maes
Arendonk, België

Mooi

Beoordeling van B&B 't Wolvennest
4,0 van 5 bollen24 apr 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Voor de tweede keer in Heuvelland op weekend geweest. Deze keer bij het kersvers uitgebate Wolvennest.
Wij hadden de Woody kamer met een extra aanpalend slaapvertrek. De kamers blijken allen recent opgeknapt en ogen fris. De uitbaters doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. De ruimte voor gasten met de honesty bar en kachel is een extra troef om ‘s avonds nog te genieten van een streekbier of plaatselijke wijn.
Wij hadden het goed naar onze zin, doe zo voort!
(enkel de temperatuur gooide een beetje roet in het eten.)

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
4.6 km van B&B 't Wolvennest
8.6 km van B&B 't Wolvennest
9.0 km van B&B 't Wolvennest
Restaurant
Tuin
Meerdere manieren om te betalen
  • ZenHotels.com
3.0 km van B&B 't Wolvennest
  • ZenHotels.com
7.9 km van B&B 't Wolvennest
    10.0 km van B&B 't Wolvennest
    Meer hotels in Heuvelland bekijken
    Beoordeeld op 12 november 2018

B&B 't Wolvennest had reeds een goeie naam vóór de nieuwe uitbaters er hun intrek in namen: een sympathiek en vooral gedreven koppel met een duidelijke visie. Ze doen moeite het prachtige Heuvelland zélf te exploreren, om de gasten nog beter te kunnen informeren, het is duidelijk dat ze voor kwaliteit gaan. Dat is ook te merken aan de comfortabele bedden, het lekkere en voldoende uitgebreide ontbijt. Een aanrader in de streek!

Datum van verblijf: november 2018
    Beoordeeld op 28 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zeer goed ontvangen door Saïn en Steve in hun B&B. Lekker ontbeten en goed geslapen, en kunnen genieten van de prachtige streek op de Vespa's. De voorgestelde restaurants waren tevens top. Een geslaagd weekendje 'Op weg'.

Datum van verblijf: augustus 2018
    Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Super warm onthaal
    Voor herhaling vatbaar
    Mooie kamer rustig gelegen
    Goed uitgebreid ontbijt
    Jaccuzi niet kunnen gebruiken wegens tijd gebrek
    Mooie regio
    Wij komen zeker nog eens terug
    Goed bed
    Leuke verrassing

Datum van verblijf: juli 2018
    Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Blijkbaar is Saïn nog maar sinds 7 weken eigenaar van deze B&B, maar ze doet dit fantastisch! Een hartelijk ontvangst, goede faciliteiten, super gezellige Raphaëllo kamer, goede matras en een heerlijk ontbijt! We hebben er enorm van genoten!
    We komen graag nog eens terug!

Datum van verblijf: mei 2018
    Beoordeeld op 4 mei 2018

Wij waren met een groep van 7 oud leerlingen + mentor voor een weekend hier te gast.
    De ontvangst was bijzonder hartelijk. De kamers waren mooi en proper en het uitzicht was aan alle kanten fantastisch. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker.
    Zeker een bezoekje waard.

Datum van verblijf: april 2018